Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
British American Tobacco, liderul pieței locale de țigări, din punct de vedere al volumelor comercializate (circa 50% din total), operează, de astăzi, majorări de prețuri.
Spre deosebire de scumpirile din anii trecuți – 50 de bani pe pachet, de fiecare dată, acum modificarea este mai importantă. Astfel, pentru mărcile mai scumpe, cum ar fi Dunhill, Sobraine sau Vogue, prețul pachetului crește cu 1 leu. Astfel, o țigară populară, cum este Dunhill albastru (lung), ajunge să coste 25 de lei, marcând astfel borna de 5 euro pe pachet. Țigările ceva mai ieftine, cum ar fi Kent, Pall Mall sau Winston, se scumpesc cu 50 de bani.
BAT, ca lider al pieței, operează primul, de obicei, scumpirile. Ceilalți mari comercianți, Phillip Morris, JTI, îl urmează, la interval scurt.
Citește integral pe economedia.ro