Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
În 2021, vehiculele electrice hibride au reprezentat 19,6% dintre mașinile înmatriculate în întreaga UE, comparativ cu 11,9% în 2020. Mașinile complet electrice au înregistrat, de asemenea, o creștere puternică a vânzărilor, reprezentând 18% din totalul
înmatriculărilor, în creștere de la o pondere de 10,5% în 2020. În același timp, contracția pieței auto din UE a afectat negativ vehiculele pe motorină și pe benzină, care încă domină vânzările de mașini în UE, reprezentând 59,6% din înmatriculări în 2021, potrivit ACEA.
Remarcabil, dar pe cifre încă mici, e și avansul României, care a înmatriculat 6.342 de mașini complet electrice, în creștere de la 2.845 cu un an înainte, adică +123%. Asemănător și hibridele au înregistrat înmatriculări în creștere cu trei cifre, iar benzina a înregistrat una dintre cele mai mari scăderi ale înmatriculărilor din UE, 28,5%, depășită doar de Lituania, Finlanda și Germania.
Înmatriculările de mașini diesel au avut și ele, a cincea cea mai mare scădere din UE, clasament în care România a fost depășită de Olanda, Lituania, Cipru și Danemarca.
Citește integral pe economedia.ro
Era nevoie de inca o dovada ca la noi „totul e pe firma”. Ca persoana fizica e tratata ca un #nimic?
Electricele cresc de la nimic la un nimic putin mai mare… dar tot nimic. Vanzarile de diesel scad pentru ca nu mai ai ce cumpara de fapt, eliminarea acestor motorizari fiind apropae completa din oferta producatorilor.
Mare parte din hibride sunt mild-hybrid adica un motor pe benzina care poluează cam la fel si o baterie suplimentara mica care te ajuta foarte putin spre deloc.
Frecție la piciorul de lemn.