G4Media.ro

România, cimitirul auto al Europei. Numai în 2022 au fost aduse din…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Pai unde ar fi vrut sa ajunga rablele,in Elvetia? 😄 Tara de rable cu masini rable.

  2. Astea polueaza de cand ies pe fabrica de zeci de ani!
    In capul sosocilor electricele polueaza mai mult!

  3. Oare pentru ca Românii isi permit sa cunpere o mașină noua dar nu vor? S-u trezit ziariștii ca le pasa de mediu, avum mai bine de 10 ani cand erau si ei sărăntoci ca noi protestau in piață împotriva taxelor pentru masinile second.

    • Un Logan nou e mai ieftin decât o SH din Germania. Dar românul preferă să dea bani străinilor decât să cumpere local.

    • Eugen, nu poti invinui pe cineva care isi doreste sa ramana in viata, in caz de accident la viteze „normale”. O Dacie noua se face covrig, fata de masinile vechi (post 2005/2006) vestice.
      ps: Dacia este 100% franceza Renault) nu este romaneasca.

    • Loganul prin design are 2 stele NCAP, ca sa fie ieftina.

    • Dacia are 2 stele din cauza lipsei diferitor asistentil electricii. Structural caroseria s-a comportat bine la impact. Dar legat de subiect, nu poti sa-i impui unei persoane sa-si ia un anumit model de masina nouă doar pt ca are pret rezonabil. Toti ne dorim un nivel cat mai mare de confort dar si alte aspecte ( garda la sol, volum portbagaj . . .) de la o masina dar putini isi permit sa plateasca pretul unei masini noi cu gradul respectiv de confort si aspectele mentionate. Nu fac aici referinta la cei care vor „jmekerie” ii lasam deoparte in cazul dat

  4. Masini pentru saracii care traiesc intr-o tara extrem de saraca.

  5. Limitati vechimea maxima pentru inscriere la 10 ani

    • As pune taxe mai mari pe masini…

    • Nu taxa pe inscriere, ci impozitul pe folosire. O masina mai veche de 10 ani ar trebui impozitata suficient incat sa determine proprietarul sa isi achizitioneze una mai noua. Da’ la noi nu conteaza cat fum inhalam, impostant e sa se dea tot melteanu cu beemveu din 2015

    • Sansele ca un „bemveu” din 2015 sa nu fie euro6 sunt extrem de mici, sa nu zicem de ad blue. Ceea ce e cat o fix la dacie noua.
      Si asta cu vechimea maxima 10 ani la inmatriculare e o „neinspiratie”. Sunt servicii la care nu mai ai acces cand masina depaseste o varsta, cum ar fi casco; ar trebui ca asta sa determine o retinere in a cumpara masini vechi. Insa realitatea e ca se cumpara masini fie foarte bune, de 2-6 ani de afara, fie bune dar peste 10 ani fie petarde, max 100k km, batranici soferite si lovite si reparate la atelierul de turnat betoane.
      Trebuie taxe mai mari, asta da. Si toate fumegatoarele, alea care au dpf/gpf constructiv dar dezactivat/gaurit scoase din trafic pana la remediere. Daca discutam despre poluare. Daca e despre altceva discutia atunci ma abtin.

  6. Si? Cocalarii cu fumigene cu volanul pe dreapta, voteaza si ei. Asa ca ramanem cu lamentatul si cu sufocatul in trafic.

  7. Că mașinile alea circulă! Dacă ar fi cimitir, ar fi bine, s-ar recupera/recicla tot felul de metale/materiale