Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Lungimea autostrăzilor din România a crescut cu 6,2%, respectiv cu 54 km, anul trecut, iar o treime din rețeaua de drumuri publice erau pietruite și de pământ. Totodată, din totalul rețelei de căi ferate din țara noastră, doar 37,5% reprezentau linii de cale ferată electrificate, arată datele prezentate vineri de Institutul Național de Statistică (INS).
La 31 decembrie 2020, lungimea drumurilor publice totaliza 86.791 km, din care:
Din punctul de vedere al tipului de acoperământ, structura reţelei de drumuri publice înregistra:
Citește integral pe economedia.ro
inexact ! dragnea a inceput autostrada moldovei sub deviza ,, noi facem nu vorbim ,, Au fost pe teren ziaristii sa vada utilajele la treaba si erau Lucrau de zor Ce daca a doua zi batea vintul si nu se mai vedea o lopata Se lucra ( unde oare ?)
Totusi au trecut 31 de ani de la schimbarea regimului și 14 ani de la integrarea României in UE. Nu cred ca mai exista o țară in UE, incapabila sa construiasca o amarata de autostrada.
Ceva nu functioneaza in România. Nu functioneaza deloc. Mentalitatea sau indolenta, nu am reusit inca sa înțeleg 🙁
cerceteaza obiectiv istoria adevarata a natiei si vei intelege
ce lipseşte ? oameni calificați si necalificați. de ce? condiții si salarizare in bătaie de joc. un exemplu de muncitor cu o calificare. român excavatorist pe santierele franceze autorutiere 2000 de euro net, cazarea si masa plătite de angajator. daca e chemat in 2 weekend-uri pe luna mai adaugă 1000 de euro net. in Romznia ii propuneau 3500 de roni, contract orar neclar, sambata lucrata, clauze dubioase in caz de accident. pentru necalificați e si mai rau. 1500 – 2000 de roni …in cel mai generos caz. patronii romani, cu mici exceptii, prefera turci, vietnamezi, si oricum nimeni nu se inghesuie la munca grea.
@Ratatouille
Merci ptr lamuriri. Salariile foarte scazute, inseamna ca nu vor fi prea curand construite drumuri express in România. Însă, de ce nu se construiesc drumuri rapide cu 110 km/h?
Sunt foarte ușor de construit. Nu este nevoie de toata tehnologia de type autostrada.
Ceea ce numim noi „drumuri naționale” in Franța. Benzile sunt putin mai stramte, nu este nevoie de o f larga banda de refugiu (poate chiar lipsi) Nu sunt complicat de construit, nu trebuie utilage f complicate, iar prețul pe km este scăzut.
De fapt, ceea ce ucide sărmanii romani, este circulatia pe 2×1 benzi. Depășirile. Acesta este principalul factor de risc, impreuna cu adormitul, neatentia, inconstienta. Avand 2 benzi pe sens, se reduc măcar tamponarile din sensuri opuse, cele care ucid aproape la 100%
@gigel
Merci de raspuns. Am locuit și studat 8 ani in România, in anii ’70, tatal meu fiind diplomat in post la București. Am numai amintiri frumoase despre toți colegii mei, cu care nu am intrerupt legăturile. Am studiat la gimnase și liceu (la București) istoria poporului roman și al tarii Dv. Asa cum se preda in anii ’70. Este adevarat, ca internetul mi-a cam… dat peste cap ceea ce am invatat la scolile din București.
Am ramas profund marcat de perioada (frumoasa) din România și traditia (daca se poate numi așa) continua in familia mea: nepoata mea, studiaza limba română la Sorbonne, in limba secundara. Mie imi permite sa nu uit ceea ce am învățat, deoarece nu am mai vorbit de acum 45 de ani.
Cam cit facu si psd-ul, de cind a luat Dragnea conducerea si pina ce-a venit Ciolacele, vreo trei ani adica. Si viteza va creste. Si se va face autostrada in Moldova, ocolita cu grija de psd, sa nu scada electoratul.