G4Media.ro

Revolta localnicilor de lângă poligonul Cincu, din cauza drumului prost / Reabilitarea…

Sursa foto: G4Media

Revolta localnicilor de lângă poligonul Cincu, din cauza drumului prost / Reabilitarea unui pod nu se poate face din cauza lipsei unui aviz Hidroelectrica

Mai mulți cetățeni din satele Cincșor și Cincu protestează luni față de starea drumului care face legătura dintre DN1 și poligonul NATO de la Cincu.

Drumul se prezintă în condiții proaste și a rămas singura variantă de acces spre satele Cincșor și Cincu, după ce podul de la Voila a fost închis, relatează Făgărașul Tău.

Oamenii se plâng și de faptul că lucrările de construcție la noul pod de peste Olt sunt oprite de mai mult timp, din cauza lipsei unui aviz pozitiv de la Hidroelectrica.

„Nu se mai poate așa. Acest drum este un dezastru. Își bat joc de noi“, spun protestatarii.

Sursa foto: G4Media

Circulația a fost deviată în urmă cu un an pe la Dridif, pe drumul spre barajul hidrocentralei până la Cincșor, după ce podul de la Voila a fost închis, în vederea construirii unuia nou. Însă, lucrările la pod au fost oprite din cauza unui aviz ce trebuia emis de Hidroelectrica.

Podul trebuia construit de peste un an, dar nu înainte de a-l demola pe cel vechi. Pentru că Ministerul Apărării a cerut urgentarea construcției, Consiliul Judeţean Braşov a atribuit contractul unei asocieri de firme, însă lucrările nu au început.

Vechiul pod era complet degradat și trebuie demolat. Structura metalică a noului pod a fost adusă la fața locului, însă problema principală rămâne demolarea vechii construcții peste răul Olt. Poate fi distrusă doar prin implozie sau piconare, ambele variante fiind respinse de Hidroelectrica.

”E un pod făcut pentru trafic ușor şi, la 60 de tone, nimeni nu garantează că ar rezista”, spunea în urmă cu o lună Gheorghe Osalciuc, primarul comunei Voila.

Mihai Pascu, director executiv Direcția drumuri județene și servicii publice de la Consiliul Județean Brașov explica faptul că pentru demolare lipsește avizul de la Hidroelectrica.

”Avizul de la Hidroelectrica presupune că nu avem voie să facem niciun fel de lucrare în albie, deci nu avem voie să afectăm deloc acel canal de fugă al barajului de care fac vorbire”, explică el.

Sursa foto: G4Media

Acum și constructorul angajat să ridice noul pod e nemulțumit: ”Toată structura metalică pentru podul nou a fost realizată încă de anul trecut și recepționată în apropierea șantierului și, din păcate, nu ne-a fost plătită”, transmite Daniela Ilie, reprezentantul constructorului angajat de Consiliul Județean Brașov.

Pe de cealaltă parte, autoritățile comunei Voila spun că drumul urmează să fie asfaltat.

Vineri, 15 iulie s-a obținut autorizația de construcție, anunță acum administrația locală.  Urmează ca în aceste zile să fie  semnat contractul de asfaltare cu constructorul și să se înceapă modernizarea drumului. Banii pentru modernizarea acestui drum au fost alocați atât din bugetul Primăriei Voila, cât și de la Consiliul Județean Brașov.

Problema degradării acestui drum este urmare și a circulației autovehiculelor, inclusiv militare, cu un tonaj mare, susțin reprezentanții locali.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. este doar inca un episod din ROMANIA EDUCATA A LUCRULUI BINE FACUT

  2. Daca te atingi de proprietatea ei, barajul si canalele/ cursurile de apa, ceri aviz.
    Asa cum trebuie sa te înțelegi cu vecinul când schimbi gardul comun.

  3. Cati fon Hidroelectrica nu sunt incompetenți si cati nu sunt chiar spioni pentru Rusia. Se poate face o analoza de radacina a situatiei si se pot gasi cartilele.

  4. Disolutia statului roman condus de interesele mafiei !

  5. Vedeți ce se întâmplă când nu sare nimeni cu șpagă?!?