Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Producătorul de vehicule electrice cheltuiește rar sau chiar niciodată pe reclame, dar încetinirea creșterii unităților și reducerile de preț pentru a stimula vânzările de vehicule îi neliniștesc pe unii investitori, transmite CNBC. Reducerile de preț, în special, ar putea rade miliarde de dolari din veniturile Tesla în acest an. GM, Ford și alți producători auto cheltuiesc împreună peste 20 de miliarde de dolari pe campanii media majore anual.
După cele mai multe criterii, Gary Black se califică drept un mare susținător al gigantului vehiculelor electrice Tesla. Managerul de fonduri din Chicago a avut în portofoliu Tesla
ca fiind participația sa nr. 1 sau nr. 2 de când și-a deschis fondul în 2021 și apare adesea pe rețelele de socializare (și uneori pe CNBC) pentru a vorbi despre acesta, de obicei pozitiv. Dar există un lucru la care Black s-a gândit în ultima vreme: Faptul că Tesla risipește bani pe reduceri de prețuri pentru a menține ratele de creștere ridicate.
Pe măsură ce creșterea vânzărilor unitare de mașini și SUV-uri ale Tesla a rămas în urmă, iar lansarea pickup-ului Cybertruck a zăbovit puțin peste orizont, Black insistă că Tesla, de fapt Elon Musk, ar trebui să renunțe la o opoziție de lungă durată față de cheltuirea în schimb pe campanii mediatice majore.
Citește integral pe economedia.ro