Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Platforma Localnicii, care vrea să coaguleze o comunitate de antreprenori care promovează produse locale, a adunat 120 de participanți în campanie și a generat, în doi ani, vânzări de peste 2,3 milioane de lei, reprezentând 50.000 de produse achiziționate. Răzvan Crișan, fondatorul restaurantului de fine dining Kane, și inițiatorul platformei Localnicii, de susținere a antreprenorilor locali din ospitalitate și oameni din industrii creative, povestește pentru Economedia despre rezultatele inițiativei, dar și despre antreprenoriat. Cum pot să își crească afacerile antreprenorii locali, cât de căutate sunt produsele românești, care e viitorul industriei ospitalității și ce rol joacă tehnologia în progresul businessurilor din țara noastră?
Rep: Sunt doi ani de când ați demarat platforma Localnicii. Care este bilanțul acestui proiect, până în acest moment? Ce rezultate a avut pentru antreprenorii locali?
Răzvan Crișan: De la lansare și până acum, proiectul #Localnicii a însemnat peste 120 de antreprenori implicați în campanie, atât în serialul Localnicii, cât și în cele 11 ediții ale Cutiei cu Localnici, care au generat vânzări de peste 2.3 milioane de lei, reprezentând 50.000 de produse achiziționate. De asemenea, în 2021, alături de CEC Bank și Mastercard, am dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar unic, gândit pe nevoile reale și imediate ale antreprenorilor la început de drum, completat de un set de alte beneficii speciale.
Citește integral pe economedia.ro