Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Asocierea româno-bulgară CONI-TRACE poate începe lucrările pentru construirea lotului 2 al Autostrăzii Ploiești-Buzău din 11 august, conform ordinului pentru intrarea în șantier pe care Compania de Drumuri l-a emis marți. Lotul Mizil -Pietroasele, adică secțiunea de mijloc a autostrăzii Ploiești-Buzău are o lungime de 28 de kilometri, o durată de execuție de 20 de luni și cuprinde 20 de poduri și pasaje.
Valoarea contractului semnat pe 7 iunie este de 1,2 miliarde lei, finanțare din PNRR. Asocierea româno-bulgară este la primul contract pentru o autostradă în România, a transmis ministrul Grindeanu :
Articolul continuă mai jos
Autostrada A7 Ploiești – Pașcani a fost inclusă în PNRR după ce fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă a insistat pe lângă oficialii Comisiei Europene explicând că DN 2 București – Bacău – Suceava este cea mai periculoasă șosea din țară, iar pentru a răspunde cerințelor de mediu (componenta verde) șoseaua de mare viteză va avea stații de încărcare pentru mașini electrice și perdele forestiere. (36 stații de încărcare/184 prize și peste 500 ha perdele forestiere).
Citește integral pe economedia.ro