Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
BCR este prima mare companie care anunță că renunță la colaborarea cu influencerul George Buhnici, după ce afirmațiile făcute de vloggerul George Buhnici privind „vergeturile” femeilor de pe plaja de la festivalul Neversea au declanșat o dezbatere aprinsă în societate și au atras critici vehemente atât din partea societății civile, organizațiilor pentru promovarea drepturilor femeilor, mediului privat și, rezervat, a sferei politice.
„Situația din ultimele zile generată de unul dintre partenerii noștri, George Buhnici, ne-a pus în poziția de a reacționa la acest derapaj.
Am respins și vom respinge întotdeauna orice atitudine de sexism și discriminare în limbajul public. Totuși, am crezut și credem în a doua șansă, nu în execuții sumare, în piața publică. Continuăm să credem că orice greșeală se repară mai ales cu implicarea celui care a greșit. Adevărul simplu spus este ca am așteptat în ultimele zile (din respect pentru un partener de mulți ani) poziția lui la reacția publicului și, mai ales, la solicitarea noastră de angajare într-o campanie de educație împotriva discriminării și sexismului. Am primit un răspuns din care este evident că vedem diferit lucrurile. L-am anunțat pe George că vom încheia parteneriatul cu el. Sexismul, discriminarea, obiectificarea sexuală a femeilor sunt inacceptabile în orice formă și nuanță, implicită sau explicită”, anunțat BCR.
Reamintim însă că prima reacție a BCR la acest derapaj a fost „Nu vom comenta subiectul. Mulțumim de înțelegere”, după cum a scris Libertatea.
Citește integral pe economedia.ro