G4Media.ro

Primăria Sectorului 1 supune la votul consilierilor amplasarea de limitatoare de viteză…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

17 comentarii

  1. Trebuie sa manance si firmele de casa, nu?

    • Oamenii pot fi educați doar prin amenzi sau psihologi.
      Noi avem k solutie doar sa cheltuim, nu recuperam niciodata ce poate fi recuperat.

    • Masurile sunt necesara dar NU suficiente!

      Limitatoare de viteza….sunt cam multe si strica masinile
      mai bine punea niste semnalizatoare

    • Taranii prosti sunt depasiti de realitate. Eu v-as da foc la masini 🙂

    • Păi asta este și ideea limitatoarelor, dacă nu încetinești, s-ar putea să îți strici mașina. Semnalizare nu are niciun efect.

  2. Ma intreb daca o sa-i ramana rapandulei bani pentru asa ceva, dupa ce cumpara Casa Radio, Ciclop si Hotel Dunarea de la proprietari! Cel mai probabil in 2124!

  3. Ne luam X5 și Range Rover cu gardă la sol 20+

  4. Cu Bode la comanda nu va fi implementat niciodata:
    Dotarea Poliției ( Locale ) cu sisteme inteligente de redactare a proceselor verbale de contravenție care să fie emise electronic și semnate olograf de către agentul constatator.

    Fatmecul vietii in romania e sa se lase loc descurcareților.

    În Bulgaria daca ai amenzi la circulatie neplatite ti se confisca numerele la masina.

    • În ziua de azi nu poate obliga nimeni un agent/inspector al unei institutii sa trimita PV-ul contraventiei la anaf pentru executare.
      Pot da ei oricate fițuici au chef, la raportare apar ca suma totala DAR smekerii stiu ca nu trebuie sa le plateaaca

  5. Cu acele limitatoare se reduce si viteza cu care circula o ambulanta. Se pierd se secunde importante, in plus zdruncinaturile nu fac deloc bine pacientului.
    Ganditi-va….

  6. Pe drum se circula 8760 ore/an. Scoala este aprox 1680 ore (8 luni x 30 xile x 7 ore/zi). Real este si mai putin ca se circula mult la inceperea si sfarsitul orelor.
    Deci pentru 20% din timp stresezi soferii tot anul.

  7. pe aici mai scriu doar analfabati functionali si tovarasi platiti de la partid. noua ni s-a reasfaltat strada, dar limitatoarele au fost aruncate de dorei si nu le-a mai pus nimeni inapoi desi exista si semn de circulatie inca in picioare. culmea aiurelii e ca de la primarie ni s-a spus ca nu exista remontare, ci doar sa facem sa ne strangem mai multi si sa facem o cerere nou de amplasare…cand am intrebat de semnul de circulatie existent, ala nu mai era in atributiile lor :))

  8. În București, în apropierea trecerilor de pietoni, trebuie supraînălțată șoseaua la fel cum este la bulgari. Așa și pietonii vor fi în siguranță.

  9. Lăsați prostiile cu limitatoarele, refaceți întâi marcajele rutiere și le urmă astea.
    Ați văzut în sectorul vostru cum era trecerea aia de pietoni cu marcajul invizibil.
    Da se pot pune limitatoare cu 50 m înainte de trecerile de pietoni , când trece nea Gulie de la Melitie să-i cadă sapca in poală.