Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Opera din Craiova, din subordinea Primăriei Craiova (primar Lia – Olguța Vasilescu), a scos la licitație în SICAP servicii de marketing și promovare a festivalului IntenCity, care va avea loc în perioada 29 iunie – 2 iulie pe stadionul „Ion Oblemenco”, din localitate. Contractul are o valoare de 2,31 milioane lei și presupune crearea strategiei de promovare și a identității de brand, care vor implica inclusiv colectarea de „big data” privind publicul-țintă și preferințele acestuia, care să fie interpretate de inteligența artificială (AI), pentru maximizarea rezultatelor pozitive – încasări cât mai mari și creșterea notorietății evenimentului. În promovarea IntenCity se vor folosi toate canalele media, de la presă scrisă și online, la TV, social media și outdoor.
Iată ce servicii caută Craiova, potrivit caietului de sarcini al licitației:
„1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity. Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele: – identificarea audienței, public țintă targetat din România și din țări învecinate (Bulgaria, Serbia); – organizarea și gestionarea campaniei de Marketing și Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting și remarketing, inclusiv „big data” cu ajutorul AI, pentru depistarea celor mai eficiente canale și metode de promovare pentru atragerea audienței țintă; – calendar de activități de marketing; – calendar comunicare.
Citește integral pe economedia.ro