Home » usr plus da in judecata posta romana » Primăria Craiova, condusă de Lia Olguța Vasilescu, va organiza și în 2023 festivalul IntenCity. Peste 2,3 milioane lei pentru promovare, cu folosirea inteligenței artificiale

Primăria Craiova, condusă de Lia Olguța Vasilescu, va organiza și în 2023 festivalul IntenCity. Peste 2,3 milioane lei pentru promovare, cu folosirea inteligenței artificiale

01 mart. 2023
Primăria Craiova, condusă de Lia Olguța Vasilescu, va organiza și în 2023 festivalul IntenCity. Peste 2,3 milioane lei pentru promovare, cu folosirea inteligenței artificiale
sursa foto: Facebook/Olguta Vasilescu
Ascultă articolul

Opera din Craiova, din subordinea Primăriei Craiova (primar Lia – Olguța Vasilescu), a scos la licitație în SICAP servicii de marketing și promovare a festivalului IntenCity, care va avea loc în perioada 29 iunie – 2 iulie pe stadionul „Ion Oblemenco”, din localitate. Contractul are o valoare de 2,31 milioane lei și presupune crearea strategiei de promovare și a identității de brand, care vor implica inclusiv colectarea de „big data” privind publicul-țintă și preferințele acestuia, care să fie interpretate de inteligența artificială (AI), pentru maximizarea rezultatelor pozitive – încasări cât mai mari și creșterea notorietății evenimentului. În promovarea IntenCity se vor folosi toate canalele media, de la presă scrisă și online, la TV, social media și outdoor.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Iată ce servicii caută Craiova, potrivit caietului de sarcini al licitației:

„1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity. Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele: – identificarea audienței, public țintă targetat din România și din țări învecinate (Bulgaria, Serbia); – organizarea și gestionarea campaniei de Marketing și Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting și remarketing, inclusiv „big data” cu ajutorul AI, pentru depistarea celor mai eficiente canale și metode de promovare pentru atragerea audienței țintă; – calendar de activități de                marketing; – calendar comunicare.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole