G4Media.ro

Preşedintele CJ Braşov îi reproşează fostului director al Aeroportului că nu a…

Sursa foto: Facebook / Aeroport Brașov

Preşedintele CJ Braşov îi reproşează fostului director al Aeroportului că nu a perceput taxe pe parcare / ”În mod direct îi reproşez o lipsă totală de comunicare şi un management neperformant”

Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Braşov, Todorică Şerban, a declarat, vineri, că fostul director al aeroportului, Alexandru Anghel, este responsabil de o „lipsă totală de comunicare”, reproşându-i acestuia inclusiv faptul că nu a perceput, timp de mai multe săptămâni, taxe pe parcarea din aeroport, relatează Agerpres.

„Eu le spun celor cu care lucrez – că vorbim de Spitalul Judeţean, că vorbim de alte structuri care ne sunt subordonate sau sub patronajul nostru că trebuie să respecte banul public şi să respecte patrimoniul. Când vorbim de un patrimoniu şi de o sumă mare cheltuită pe un obiectiv, trebuie să gestioneze cu maximă seriozitate proiectul. În mod direct îi reproşez o lipsă totală de comunicare şi un management neperformant. Şi dau un exemplu clar: dacă nu se ridică sau se coboară o barieră pentru că nu există telecomandă, nu înseamnă că nu percep taxe pe acea parcare pentru că nu este parcarea ta, cu banii de acasă (…) poţi să pui un agent care să încaseze banii. De asemenea, nu poţi să te ocupi de un obiectiv, să-l manageriezi şi apoi să spui că nu este bine făcut. Trebuie să te uiţi în oglindă, să-ţi reproşezi ţie însuţi şi să repari ce nu a fost făcut, nu să dai în presă că nu sunt nu ştiu câte prize în terminal”, a afirmat preşedintele CJ Braşov.

El a adăugat că dincolo de aceste probleme, Alexandru „s-a dovedit un bun profesionist, rămâne în Consiliul de Administraţie” şi că este convins că se va putea colabora în continuare cu acesta.

Totodată, întrebat ce aşteptări are de la noul director interimar, preşedintele CJ a răspuns: „Să nu ne pierdem în discuţii sterile”.

În ce priveşte organizarea concursului pentru numirea unui nou director general la Aeroport, preşedintele CJ Braşov a precizat că, potrivit legii, demersurile trebuiesc făcute de Consiliul de Administraţie, care „este obligat” să încheie un contract cu o firmă de selecţie de personal care să desfăşoare procedurile”.

Totodată, Todorică Şerban a făcut precizări privind solicitarea consilierilor USR de a se revoca mandatul preşedintelui CA al Aeroportului, Daniel Micu, care a făcut obiectul unui punct pe ordinea de zi a şedinţei deliberativului judeţean braşovean de vineri.

„Este un punct referitor la constatarea de către noi a faptului că (Daniel Micu – preşedintele CA al Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav) este sau nu este compatibil cu funcţia. Noi nu avem această calitate să constatăm. (…) Am fi putut să constatăm dacă, în spatele demersului făcut de colegii noştri (de la USR-n.r.) ar fi stat o soluţie dată de instanţă sau o hotărâre a ANI care să constate acest lucru. Şi juriştii noştri ne spun că nu putem să constatăm această stare”, a explicat preşedintele CJ Braşov.

Ulterior, interpelat în cadrul şedinţei CJ Braşov dacă a făcut vreun demers către ANI privind această situaţie, el a precizat că nu este treaba sa şi că „nu este pârâcios”, afirmând, totodată, că este convins că instituţiile statului se vor sesiza în această privinţă.

Consilierii judeţeni ai USR Braşov şi-au motivat demersul prin faptul că Daniel Micu este angajat al Romatsa, iar legea nu permite ca din CA al Aeroportului să facă parte un reprezentant al acestei entităţi, care este furnizor de servicii pentru instituţia aeroportuară. La rândul său, Daniel Micu a argumentat că el nu este reprezentant al Romatsa în CA al Aeroportului, ci a fost selectat pentru această funcţie îndeplinind cerinţa legală de a fi expert în domeniul aviaţiei.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Toti astia care cersesc prin noi taxe nu vor mai prinde inca un mandat.

  2. Toti nepriceputii au boala lui Mazare sa pui o bariera si taxe pentru ea, in loc sa asigure flux continuu.

  3. La Brasov poate sa vina si mama managerilor ca eficient nu o sa fie niciodata. Util, poate, dar recuperarea investiției nu se va face nici in 50 de ani. De profit, nici vorba pentru ca nu exista volum de pasageri suficient sa poata opera curse regulate.
    Turisti nu sunt suficienti pentru ca cei mai multi sunt bucuresteni, capsunari nu prea sunt, asa ca nu functioneaza.
    DanAir a încercat si a eșuat. S-a mutat la Bacau.
    Cum se spunea mai demult – așteptăm provincia…