Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Podul peste Dunăre de la Brăila, ridicat de italieni și japonezi, este totuși întârziat de români, adică de CNAIR care nu și-a îndeplinit obligațiile contractuale față de antreprenor, a decis definitiv, Curtea de Apel București (CAB). Prin sentința din 15 noiembrie 2022, CAB a acordat constructorului Astaldi (WeBuild) o extensie de timp de 193 de zile și a obligat Compania de Drumuri să plătească antreprenorului despăgubiri de aproape 29 de milioane de lei pentru că i-a întârziat graficul de proiectare și execuție. Practic, pe baza deciziei CAB, constructorul nu mai este obligat să termine la termenul asumat 20 decembrie, termen pe care era imposibil să-l respecte după cum Economedia a explicat aici. Întârzierile nu sunt doar la drumurile de legătură, ci și la asfaltarea tablierului metalic de 2 kilometri.
În tot acest timp, CNAIR aștepta o „minune” din partea constructorului italian, care s-a angajat în fața ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu să termine lucrarea la termenul asumat. Invitat la Digi24 să comenteze situația Podului de la Brăila, purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu a spus că doar printr-o „minune” se mai deschide Podul: „Dacă nu se întâmplă ceva minunat în această o lună și jumătate, șansele sunt foarte mici. Șansa ține de modul în care antreprenorul înțelege să se mobilizeze. Nu este o minune dumnezeiască ci una făcută de oameni, dacă se mobilizează”.
Citește integral pe economedia.ro