G4Media.ro

VIDEO Două trenuri s-au ciocnit în Teleorman, la un pas de catastrofă:…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Exact ca la greci. Norocul nostru e ca liniile noastre sunt atat de coapte incat viteze de 200 km/h ca la greci sunt de domeniul fantasticului, iar accidentele sunt mai putin grave.

  2. Asistent
    Evenimentul este extrem de grav si in mod cert are loc, datorită unor erori umane ale mecanicului de locomotivă dar și o posibilă favorizare de natură tehnică . Faptul că coliziunea are loc în zona macazelor arată că trenul de călători a străbătut circa 250-500 metrii depășind semnalul de intrare al stației , acesta indicând culoarea roșie . Acest lucru se produce probabil prin adormirea instantanee a mecanicului .
    Pot preciza că din cunoștințele mele sunt doua echipamente de frânare automata de urgență, unul curent care impune o mișcare a mecanicului cu pedala sau alta acționare a unui dispozitiv curent care transmite echipamentului că omul din scaunul de mecanic este activ și atent la parcurs , iar alt echipament este de linie al locomotivei care la depășirea neautorizată a unui semnal ce indică oprirea ,acționează fara autorizarea umană . Practic frânează brusc la depășirea semnalului pe roșu . Ținând cont că totuși trenul de călători a produs coliziunea în zona macazelor la distanță foarte mare arată că locomotiva a avut instalația automata defectă sau , pentru că există și acesta posibilitate , mecanicul conștient sau incostient a izolat aceasta funcție de protecție ( ( practic anuland-o ).
    Însă haosul de la CFR se datorează în egală măsură guvernelor ce au gestionat transporturile feroviare și-n egala măsură liderilor sindicali care s-au complăcut sa aducă compania într-un dezastru organizat .
    Am mai spus și altădată că ministerul , regionalele și diversele funcțiuni inventate peste noapte au atât personal indirect productiv că dacă ar fi dați afară 90% din salariații ce nu au nici un fel de activitate , CFR ar fi funcționa mult mai bine . Același lucru se întâmplă la toate ministerele . Cei care muncesc nemijlocit sunt la limita suportabilului și reprezinta maximum 10 % din totalul ” schemei organizatorice” . Este un dezastru generalizat și întreținut de politicul ce își plătește generos clientela cu bani nemunciți .
    Aceasta este politica PSD , PNL și UDMR de distrugere a tot ce a mai rămas în picioare după 1989 . Adăugați pensiile speciale și salariile diferitelor agenții și avem imaginea apocaliptică a statului român care consuma cu ferocitate toate resursele mediului privat și a banilor europeni .

  3. Ați votat PSDNL, deci să nu fiți surprinși când muriți din nepăsarea lor consacrată. Puteați vota USR, dar sunteți un popor ticălos.