Home » Economie » Plăcuţele de promovare turistică vor avea cod QR / Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi

Plăcuţele de promovare turistică vor avea cod QR / Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi

Plăcuţele de promovare turistică vor avea cod QR / Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi
Sursa foto : Facebook/Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului
Ascultă articolul

Plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conţin cod QR. Prin intermediul acestuia, turiştii pot avea acces la informaţii despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor. Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi, anunță ministerul Turismului.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociaţiei Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit ţara noastră, precizează ministerul.

Fiecare plăcuţă este însoţită de brandul turistic naţional ”Exploraţi Grădina Carpaţilor”. Acţiunea se datorează protocolului încheiat între minister şi Asociaţia Călător în România, pe o durată de 3 ani.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole