Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Lucrările pentru execuția primului lot al Autostrăzii A 7 Ploiești-Buzău încep luni, cu predarea amplasamentului către asocierea italiano-română Pizzarotti-Retter. Constructorul Pizzarotti, liderul din asociere are la dispoziție 20 de luni pentru construirea lotului Ploiești-Mizil cu o lungime de 21 de kilometri care include 14 poduri, cea mai dificilă lucrare de artă fiind un pasaj cu o lungime de 550 de metri. Predarea amplasamentului se face în prezența ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu (prima prezență la deschiderea unui mare șantier). Autostrada Ploiești-Pașcani este cel mai important proiect de autostradă din Europa finanțat prin PNRR.
Lotul Ploiești (Dumbrava) -Mizil este astfel, al doilea contract care intră în șantier din cele 13 ale întregii autostrăzi Ploiești-Pașcani ( 314 km.) celelalte 11 loturi fiind în diferite etape, de la constructori desemnați la depunere oferte. Primul șantier pe A 7 ,,Autostrada Moldovei” s-a deschis pe 11 august, lotul de mijloc Mizil -Pietroasele ( 28 km.). Lotul 3 Pietroasele -Buzău ( 14 km.) este în etapa de reevaluare a ofertelor după decizia Curții de Apel București. Pentru lotul Ploiești-Mizil, primele două luni din cele 20 sunt dedicate pentru deminare, descărcare arheologică, etape specifice înainte de lucrările efective.
Pizzarotti a fost penalizat cu peste 80 de milioane de lei pentru întârzierea de 4 ani pe A 10 Sebeș-Turda
Citește integral pe economedia.ro