Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Un număr de 874 de mașini electrice au fost înmatriculate în România în primul semestru al acestui an, o creștere de 45% față de perioada similară a anului trecut. Și în UE, vehiculele electrice au înregistrat în avans semnificativ de peste 130%, arată datele publicate vineri de Asociația Producătorilor de Automobile din Europa (ACEA).
Avansul mașinilor electrice a fost susținut și în al doilea trimestru al anului, numărul mașinilor înmatriculate crescând cu aproape 40%, la 459 de vehicule, față de 328 anul trecut.
În UE, numărul de mașini electrice înmatriculate a crescut cu 130% în primul semestru, la 356.469 vehicule, față 155.276 vehicule anul trecut.
Citește integral pe economedia.ro
Si ce faci cu ele, ca nu ai cum sa le incarci in fata blocului.
Nu toata lumea sta la blocuri.
flote de transport persoane si livrari.
870, wow, ne-am umplut de masini electrice!
S-ar înmatricula mai multe dar nu le autorizeaza RAR-ul. Ei castiga maxim doar daca e ca inainte.
Viitorul nu suna bine pentru ei si pentru partidul care-i tine infipti acolo in regie.
Olanda inca din anii 80 a rezolvat in mare parte problema poluarii trecand motorizarile pe GPL. In Romania in 1990 erau aduse masini cu butelii pe ele care erau demontate pentru ca nu le agrea RAR. Abia in 2000 au aparut primele statii de alimentare care lasau mult de dorit datorita mizeriei care era in conbustibil si care iti infunda instalatia de la motor. Dupa 20 de ani foarte putine masini functioneaza cu GPL, doar cele interesate de un consum redus precum taxi. Interzicerea masinilor cu combustie interna nu poate fi facuta fara a oferi o alternativa celei existente. Inteleg ca industria auto doreste profituri grase, dar masinile electrice sunt foarte scumpe, nu au autonomie, nu au statii de incarcare rapida la acest moment. Marii poluatori ar trebui sa fie obligati sa treaca pe astfel de variante. M-am saturat sa vad cu fiecare segment isi incordeaza muschii pentru banii nostri: financiar-bancar, sanitar, auto. Deja se pune in discutie taxarea masinilor mai vechi de 15 ani desi unele poate circula foarte putin. De ce mai exista verificarea noxelor la fiecare inspectie? Si daca ies pe bune in parameterii de ce se face o discriminare? Sunt atatea masini foarte bine intretinute si in Germania care au o vechime dar nimeni nu le numeste hoituri. Ar fi culmea sa-mi schimb masina la fiecare 5 ani, investia nici nu se mai merita pentru asemenea perioada.
Cand vor avea autonomie de minim 1000 km atunci ma gandesc sa cumpar ,pana atunci merg lejer cu dizelache
Abia astept sa vad cine mai cumpara electrice fara pomana de la stat.