Home » Economie » Peste 870 de mașini electrice înmatriculate în România, în primul semestru, creștere de 45% față de 2020. Creștere de peste 130% pentru mașinile electrice în UE

Peste 870 de mașini electrice înmatriculate în România, în primul semestru, creștere de 45% față de 2020. Creștere de peste 130% pentru mașinile electrice în UE

Peste 870 de mașini electrice înmatriculate în România, în primul semestru, creștere de 45% față de 2020. Creștere de peste 130% pentru mașinile electrice în UE
Sursa foto: Pexels
Ascultă articolul

Un număr de 874 de mașini electrice au fost înmatriculate în România în primul semestru al acestui an, o creștere de 45% față de perioada similară a anului trecut. Și în UE, vehiculele electrice au înregistrat în avans semnificativ de peste 130%, arată datele publicate vineri de Asociația Producătorilor de Automobile din Europa (ACEA).

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Avansul mașinilor electrice a fost susținut și în al doilea trimestru al anului, numărul mașinilor înmatriculate crescând cu aproape 40%, la 459 de vehicule, față de 328 anul trecut.

În UE, numărul de mașini electrice înmatriculate a crescut cu 130% în primul semestru, la 356.469 vehicule, față 155.276 vehicule anul trecut.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Si ce faci cu ele, ca nu ai cum sa le incarci in fata blocului.

  • 870, wow, ne-am umplut de masini electrice!

    • S-ar înmatricula mai multe dar nu le autorizeaza RAR-ul. Ei castiga maxim doar daca e ca inainte.
      Viitorul nu suna bine pentru ei si pentru partidul care-i tine infipti acolo in regie.

  • Ion Ardeleanu

    Olanda inca din anii 80 a rezolvat in mare parte problema poluarii trecand motorizarile pe GPL. In Romania in 1990 erau aduse masini cu butelii pe ele care erau demontate pentru ca nu le agrea RAR. Abia in 2000 au aparut primele statii de alimentare care lasau mult de dorit datorita mizeriei care era in conbustibil si care iti infunda instalatia de la motor. Dupa 20 de ani foarte putine masini functioneaza cu GPL, doar cele interesate de un consum redus precum taxi. Interzicerea masinilor cu combustie interna nu poate fi facuta fara a oferi o alternativa celei existente. Inteleg ca industria auto doreste profituri grase, dar masinile electrice sunt foarte scumpe, nu au autonomie, nu au statii de incarcare rapida la acest moment. Marii poluatori ar trebui sa fie obligati sa treaca pe astfel de variante. M-am saturat sa vad cu fiecare segment isi incordeaza muschii pentru banii nostri: financiar-bancar, sanitar, auto. Deja se pune in discutie taxarea masinilor mai vechi de 15 ani desi unele poate circula foarte putin. De ce mai exista verificarea noxelor la fiecare inspectie? Si daca ies pe bune in parameterii de ce se face o discriminare? Sunt atatea masini foarte bine intretinute si in Germania care au o vechime dar nimeni nu le numeste hoituri. Ar fi culmea sa-mi schimb masina la fiecare 5 ani, investia nici nu se mai merita pentru asemenea perioada.

  • Cand vor avea autonomie de minim 1000 km atunci ma gandesc sa cumpar ,pana atunci merg lejer cu dizelache

  • Abia astept sa vad cine mai cumpara electrice fara pomana de la stat.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole