Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Contractul de 575 de milioane de lei pentru redeschiderea liniei de tren București – Giurgiu nu poate fi închis în decembrie 2023, ultimul termen pentru calendarul POIM (Programul Operațional Infrastructura Mare cu termen-limită 2023), noul termen pe care CFR Infrastructură îl estimează pentru finalizarea lucrărilor pe cei 12 kilometri între Vidra și Comana fiind martie 2024, conform celui mai recent raport oficial pe care l-a consultat Economedia. Inițial, contractul cu PORR avea termen limită august 2023 (24 luni execuție), prelungit apoi pentru decembrie 2023, iar acum pentru primăvara anului viitor. Nu este clar dacă acest termen, martie 2024, include și perioada de o lună-două pentru teste de circulație așa cum a fost și în cazul liniei noi de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni cu viaduct de 1,5 km.
/https%3A%2F%2Feconomedia.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F10%2FCFR-Infra-martie-2024-Bucuresti-Giurgiu.jpg)
Potrivit Raportului oficial CFR Infrastructură, stadiul fizic de execuție este la 78%, dar imaginile publicate pe Canalul YouTube „Ionuț Ivașca” arată că încă mai este mult de lucru la viaductul peste Argeș de la Grădiștea:
Citește integral pe economedia.ro