
O jumătate de secol de la deschiderea primului magazin Zara
Grupul Inditex, cea mai mare companie listată la bursă din Spania şi un gigant global al modei, sărbătoreşte vineri 50 de ani de la deschiderea primului magazin Zara, marca care a catapultat Inditex într-un imperiu cu o capitalizare de piaţă de 144 de miliarde de euro, transmite EFE, preluată de Agerpres.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Printr-un videoclip, Inditex explică faptul că actuala companie, prezentă în întreaga lume cu aproape două mii de magazine, a avut un moment cheie în urmă cu cinci decenii, pe 9 mai 1975, când Amancio Ortega Gaona şi-a deschis primul magazin în La Coruna (nord-vestul Spaniei), după succesul său în producţia de îmbrăcăminte cu compania sa „Confecciones GOA”, iniţialele sale scrise invers.
Sub conceptul Zara, s-a născut un brand de retail de modă cu colecţii pentru femei, bărbaţi şi copii, cu o filosofie caracterizată prin plasarea clientului în centrul luării deciziilor, ascultarea atentă a preferinţelor acestuia şi oferirea de produse de calitate la preţuri accesibile.
În prezent, gigantul Inditex operează pe 98 de pieţe fizice şi 214 ţări cu vânzări online.
Pe lângă Zara, Inditex deţine şi lanţurile de magazine Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius şi Oysho. În anul financiar 2024, Inditex a înregistrat o creştere cu 10,5% a vânzărilor, până la 38,6 miliarde de euro.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.