G4Media.ro

Nicuşor Dan: Am rezolvat una dintre bombele lăsate de fosta administraţie a…

Sursa foto: Otokar

Nicuşor Dan: Am rezolvat una dintre bombele lăsate de fosta administraţie a Capitalei. Am semnat astăzi o eşalonare pe 3 ani a datoriei către Otokar, 165 milioane de lei, pe care urmează să o plătim în 36 de rate lunare

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, anunţă, vineri seară, că a semnat un acord de eşalonare a datoriei pe care Primăria Generală o are către societatea Otokar, respectiv 165 de milioane de lei. Banii vor fi plătiţi în 36 de rate lunare, relatează News.ro.

”Am rezolvat azi una dintre bombele lăsate de fosta administraţie a Capitalei. Gabriela Firea a cumpărat autobuzele Otokar, însă din anul 2019 nu a mai plătit nimic. A rămas un rest de plată de 165 milioane de lei. După luni întregi de discuţii, am semnat astăzi o eşalonare pe 3 ani a datoriei către Otokar, pe care urmează să o plătim în 36 de rate lunare”, a scris, vineri seară, pe Facebook, Nicuşor Dan.

Primarul general afirmă că, astfel, este degrevat bugetul de o datorie curentă importantă, care ar fi creat mari dificultăţi.

”Otokar, la rândul său, a cesionat creanţa către Unicredit, către care vom plăti ratele lunare. Mulţumesc consilierilor generali din majoritate care m-au mandatat în ultima şedinţă de consiliu să semnez tranzacţia. Mulţumesc Otokar şi Unicredit pentru tot efortul din aceste luni şi în special Otokar, care ar fi putut să blocheze conturile primăriei în orice moment, dar nu a făcut-o”, a mai transmis primarul general.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

20 comentarii

  1. Adica parasuta de Firutza le-a luat pe datorie????

  2. Datorie, datorie, dar are cine sa le conduca? Altfel, ramanem si cu datorii si cu masinile in depou. S-au facut angajari la STB? Disponibilizari sper ca nu.

  3. Alea sunt gauri negre, nu bombe.

  4. Oto(ca)kar, jafuri pe 4 roti.

    • Otokar este singurul autobuz din Bucuresti cu spatiu liber generos in centrul autobuzului combinat cu o banca lata pentru handicapati (sau semi-handicapati) etc. (care este o idee excelenta).
      Multi calatori batrani, sau cu probleme de sanatate etc, in centrul autobuzului se simt ,,ca acasa” si nu se simt ,,inghesuiti” ca in alte marci de autobuze din Bucuresti.
      Nu are rost sa comentez intretinerea lui in exploatare pentru ca nu am date despre asta. Dar merge prin Bucuresti de vreo 2 ani si nu pare sa aiba probleme mai mari decat alte marci de autobuze care au mers prin Bucuresti pana acum.

    • Rahan5@ are loc generos pentru că nu se misca din garaj se strică una doua. De capul lui firea…

  5. trebuia sa fi cumparat autobuze ecologice mercedes! ce dracu atatia bani, alea ar fi fost gratuite!

  6. Buget de 4 miliarde de lei, dar trebuie să plătească 19 milioane de oameni pentru București transportul public, stadioanele, centura, legătura cu aeroportul, agentul termic, apa caldă etc.

  7. Atâta s-a putut cumpăra!Și totuși chiar si așa nu am fost în stare sa le achitam!Și alte mărci sunt făcute la turci…!Eu personal am fost la fabrica Otokar!Dacă am face 10% din cât se face acolo am fi departe…f departe !Dar doar ne dam cu părerea..ca altceva nu suntem în stare!

    • Problema este că în licitație erau cu 50 000euro mai scumpe decât cele Mercedes.
      A doua problema este că ar fi trebuit să fie cu emisii reduse, nu sa adaugi 400 de autobuze diesel in cel mai poluat oraș.

  8. Ținând cont de faptul că doamna Firea se vedea cu înca un mandat în buzunar, să inteleg că și-a lăsat singură bombe cu ceas? Dumnezeule, ce papagal este acest Plicușor Ban, un om îngrozitor de incompetent și PRO-st de behăie. PRO-st și cu gura mare, tipic USR.

    • Eugene, cât primești pe așa postare?
      De-aia trebuie redusă cu 90% finanțarea partidelor politice.

  9. Nu știu câți dintre cei care comentează (de bine sau de rău) au în familie persane cu mobilitate redusa sau f vârstnice.
    Nici nu știți cât de greu se pot urca în aceste autobuze astfel de persoane. Au prima treapta f sus autobuzele nu se pot lăsa mai jos iar o data urcare în autobuz ca să se așeze pe scaune mai trebuie sa urce o treapta.
    Sunt cele mai proaste achiziții făcute de….cine le-o fi facut…
    Si mai trebuie sa și plătim pentru ele!
    PS: bancuta aceea pentru „handicapați sau semi-handicapati” este cea mai incomoda din tot autobuzul!!!
    Eu sunt însoțitoare pentru o persoana cu mobilitate redusa și pentru alta persoana f. în vârstă, deci știu EXACT cu ce ma confrunt la călătoriile cu STB.

  10. Daria@
    Ai limbaj de parașută harcea -parcea.
    De unde ai trs ac mesaj?

  11. Se înțelege faptul că de la preluarea mandatului până în prezent dumnealui nu a plătit nimic.Care este cuantumul penalizarilor?

  12. Eugene, are doua medalii de aur la olimpiada internationala de matematica, nu este prost. Nepriceput in a gospodari un oras, in negocieri cu diversi parteneri, probabil ca este, dar prost sigur nu este. Și nici Plicusor nu cred ca e!

  13. Dupa mintea creatza a lui Nimikusor, autobuzele trebuia platite cu banii jos 😂