G4Media.ro

Neputinţa din Transporturi: CNAIR se chinuie de 10 ani să termine un…

Neputinţa din Transporturi: CNAIR se chinuie de 10 ani să termine un pasaj pe DN 7 – Centura Aradului. După două contracte reziliate, Compania de Drumuri face o nouă licitaţie pentru finalizarea podului de la Micălaca

Nu puţine sunt proiectele de infrastructură rutieră începute acum un deceniu şi încă nefinalizate. Şi nu este vorba doar despre cele complexe, cum ar fi autostrăzile, ci şi de lucrări relativ simple, cum ar fi centuri sau pasaje. Din această categorie face parte şi un pasaj suprateran de pe DN 7 – Centura Aradului, pod la care se lucrează din 2011 şi încă e departe de mult aşteptata inaugurare.

Pasajul este necesar pentru că bariera pe linia de tren Bucureşti – Arad este acţionată de 74 de ori/zi şi stă închisă 170 de minute, situaţie care duce la formarea de cozi.

Pasajul de la Miclaca va avea o lungime de 722 m, din care 400 metri reprezintă rampele, lăţimea podului va fi de 13,6 metri şi va avea două piste pentru biciclete, anunţa CNAIR, în 2018, la reluarea lucrărilor.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

7 comentarii

  1. Suntem în 2021 și nu s-au reluat lucrările

  2. Gresit ! Neputinta sau impotenta este din partea Primariei Arad,recte primarilor Falca si mai nou Bibart ,care nu au reusit o manevra cu niste terenuri pe unde sa fie relocate liniile de inalta tensiune,chestia asta este asumata in contractul cu CNAIR !

  3. Acest pasaj este o momeala pentru toți locuitori Aradului , C.J și primăria Aradului demarează diferite licitați în preajma alegerilor, după care îl lasă izbeliște, nepãsându-le de nervi arădenilor.

  4. Acolo este o problemă a celor de la ENEL ca nu vor sa mute stîlpi de înaltă tensiune si nu se poate lucra sub firele de înaltă tensiune. Si acestea sînt STAT IN STAT fac ce si cum vor.

  5. Acest pasaj e o prostie din start.
    Ce rost are sa faci o asemenea investiție imensa și sa termini la câteva sute de m „centura” i tr-o intersecție în T, ca apoi sa treci un alt pasaj la nivel CFR și sa traverseze o localitate de mare.
    Soluția corecta este prelungirea centurii pe fostul drum al șantierului CFR pana la stația Glogovăț unde sa se amplaseze pasajul și mai departe prin fostul combinat comic pana la sensul giratoriu unde se insecteaza DN7 cu viitoarea centura SE. Și totul la 4 benzi sa fie macar un segment asa cum trebuie.
    Iar vechiul pasaj…. monument al incompetentilor, eventual de fiecare pilon atarnata câte o statuie a celor ce au contribuit la aberația care este!!

    • Cine știe, știe! Nici eu n‐o spuneam mai bine! 😀

    • Soluția prezentata de HHH ar fi fost cea mai coerentă.
      Dar geniile au insistat sa faca traseul pe acelasi tronson dar hopaaa ca trebuie sa mute liniile de înaltă tensiune si proprietarii terenurilor nu au dat drept de servitute sa ajunga la stalpi.
      Au ajuns la o hotarare ca trebuie sa despagubeasca niste proprietari de terenuri, fortat cumva Primăria a rezolvat aceste aspecte juridice.
      Proprietarii nu au fost de acord sa mute stalpii de înaltă tensiune pentru ca-i afectează la valoarea terenurilor ca nu vor mai avea valoarea de vanzare din zonă.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.