G4Media.ro

Navrom Tulcea a suspendat cursele de pasageri şi de mărfuri către Delta…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. aoleu…abia acum ati aflat.Intrebati CCR daca este constitutional sa faci FOAMNEA IN FRIG
    PRIN LEGE SE ABROGA PROROGA ABOLESTE AMNISTIE.Dat tot FOAMEA o faceti 40 ani in timp ce platiti 200 Miliarde Euro.La Multi Ani.CU EXECUTARE

    • DEOCAMDATA ORICE EURO BAGAT IN BUGETARI NE COSTA CEL PUTIN DOI-TREI LA RATA ACTUALA A DOBANZILOR LA CARE NE IMPRUMUTA PARTIDUL SI SECURITATEA.

      CATE MILIARDE DE EURO PLATIM ANUAL NUMAI DOBANZI LA CREDITE ?

    • MARIONETA grindeanu A ANGAJAT SUTE DE LACUSTE DE PARTID IN MINISTER.
      TREBUIE SA NE IMPRUMUTAM CA SA LE PLATIM ASTORA SALARIILE + SPORURILE + SINECURILE + PRIVILEGIILE.

  2. Ar trebui interzisele ambarcatiunile particulare. Numai asa poate fi protejata Delta de abuzurile inconstientilor care intra cu salupele in coloniile de pasari. Nu lasi orice descreierat sa circule pe apa dupa cum ii vine lui.

    • De acord cu tine.
      Dar ce treabă are cu articolul de mai sus?
      De aia nu își achită guvernul obligațiile contractuale, că umblă descreierații cu șalupele vraiște?

    • Confunzi merele cu perele, este vorba de transportul călătorilor , acesta se face pe brațele Chilia, Sulina si Sf. Gheorghe, nu prin Deltă pe canale.

  3. Trasport calator si marfa. Alimentele de baza aveau taxa transport zero si se transportau zilnic. Pentru localnici era o reducere de aproape 50% la pret si asa mic (46 lei tarif normal/25 subventionat). Variantele alternative ofera bilete incepand cu 60 lei (80 media de pret) pe niste barci cu confort si siguranta zero.
    Cum credeti ca va fi acum viata in delta?