Home » Economie » UPDATE Ministerul Transporturilor aprobă concedierile colective la Tarom, dar proiectul este ţinut „la secret” invocând politica de personal a companiei / Năsui susţine că în plin proces de restructurare vor fi angajate 180 de persoane fără concursuri publice: „Căpuşarea Tarom a revenit la vremurile de aur”

UPDATE Ministerul Transporturilor aprobă concedierile colective la Tarom, dar proiectul este ţinut „la secret” invocând politica de personal a companiei / Năsui susţine că în plin proces de restructurare vor fi angajate 180 de persoane fără concursuri publice: „Căpuşarea Tarom a revenit la vremurile de aur”

Ascultă articolul

Ministerul Transporturilor aprobă Programul de Restructurare pentru compania Tarom, proiect care include concedieri colective, potrivit unui document publicat în dezbatere publică, dar care nu poate fi consultat din motive care ţin de politica de personal a transportatorului aerian naţional. Totuşi, programul de restructurare se regăseşte în proiectul de buget din luna mai şi arată reducerea cu aproximativ 400 de persoane, reprezentând 33% din numărul angajaţilor în timp ce, la sfârşitul lunii iulie Tarom a comunicat oficial că restructurarea vizează 241 de posturi din structura curentă.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

UPDATE Pe de altă parte, Claudiu Năsui, fost ministru USR al Economiei, susţine într-o postare pe pagina sa de Facebook că, în plin program de concedieri colective, Tarom angajează 180 de persoane printr-o procedură internă, netransparentă, fără concursuri publice, girată de noul Consiliu de Administraţie în care recent au intrat: Anca Boagiu, fost ministru al Transporturilor, Mihăiţă Ursu, fost director general Tarom şi Cristina Bârcă, consiliera secretarului de stat în ministerul Transporturilor, Irinel Scrioşteanu. „Căpușarea Tarom a revenit la vremurile „de aur”: 180 de angajări în sistem ascuns. Tarom este o gaură neagră în care banii contribuabililor români s-au scufundat ani de zile doar pentru a susține zeci de rude, activ de partid, „experți” de comunicare cu salarii de mii de euro și politruci care căpușează compania de zeci de ani de zile. Chiar și atunci când prețul petrolului se prăbușise și toate companiile aeriene făceau profit, Tarom reușea să facă pierderi. Pentru un moment, anul acesta chiar a părut că există o urmă de speranță. Imediat după ieșirea USR din guvern, însă, a revenit în administrația companiei vechea gardă. Cea care păstorit falimentul Tarom în ultimii zeci de ani: un fost ministru de transporturi PDL, un consilier personal al unui secretar de stat și fostul director. Și ca să reîntregească familia, ce restructurare credeți că fac? Încă 180 de angajări în sistem ascuns. 180 de posturi pe care le ocupă fără concursuri publice, printr-o procedură internă pregătită de noua-veche administrație a companiei”, a scris fostul ministru Năsui. Preşedintele CA Tarom este George Rotaru iar Directorul General, Cătălin Prunariu, numit în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă.

Știrea inițială:

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole