Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Metrorex a scos la licitaţie contractul pentru proiectarea şi execuţia secţiunii de metrou Tokyo – Aeroportul Băneasa, contract cu o durată de 4 ani şi o valoare estimată de 1,3 miliarde lei. Reluarea proiectului pentru continuarea metroului până la Otopeni se face după ce, în octombrie, Guvernul a adoptat un Memorandum prin care se deblochează proiectul. Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, explica la bilanţul de mandat că a doua secţiune a M 6 nu este rentabilă, nu are finanţare din partea Comisiei Europene iar banii ar trebui folosiţi pentru continuarea M 5 până la Pantelimon sau M 4 până la Gara Progresu, magistrale de metrou cu bazin mai mare de populaţie.
Citește integral pe economedia.ro
Pai nu cred ca intereseaza guvernul PNL si eventual PSD cat costa cat timp isi pot trage spagile de rigoare. Ca de obicei risipa banilor tuturor nu conteaza cat timp se pot lauda acesti politicieni de rahat ca fac si dreg.
Ce conteaza unde e mai multa populatie, conteaza unde au niste baieti buni terenuri a caror valoare trebuie sa creasca…
deci ala de la eroilor la universitate e aproape moarta. dar ei fac asta de care UE a zis ca nu e cazul si nu il finanteaza. mda, sa mai castige hotii ceva.
Dat fiind numărul redus al călătorilor prognozat, coroborat cu lipsa oricărei estimari a costurilor de exploatare, cred că cei care au aprobat tronsonul Băneasa-Otopeni sunt duși cu pluta.
Probabil or sa curga ceva bani privind proiectarea si eventuale alte studii. Apoi totul o sa moara asa cum era. Daca imi aduc bine aminte, si in 2016 incepusem sa aberam cu linia asta.
In conditiile in care toate studiile de trafic si rentabilitate arata ca trebuie terminata linia dinspre Drumul Taberei spre Pantelimon. Sau trebuie inceputa magistrala 7, Bragadiru-Voluntari, de care e nevoie ca de aer in Bucuresti.
Pare aruncat de bani pe fereastra. Exista deja linia de tren Gara de Nord – Otopeni, iar acolo exista conexiune directa cu doua magistrale Metrorex. Pentru ce mai e nevoie si de metrou de 1.3 miliarde care face acelasi lucru? Nu mai bine e extins metroul inspre alte zone, in special cartiere populate care inca nu au acces la reteaua de metrou?