Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Metrorex a desemnat asocierea de firme din Turcia Alsim Alarko – Makyol câştigătoarea licitaţiei pentru proiectarea şi execuţia primelor şase staţii ale Magistralei M6 1 Mai- Băneasa – Aeroport Otopeni. Licitaţia a fost lansată în martie 2019.
Este vorba despre Lotul 1.1: Proiectare şi execuţie structură de rezistenţă staţii şi tuneluri, pentru o galerie la staţia 1 Mai existentă, dar și pentru stații la Pajura, Expoziţiei, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, stația Tokyo și galeria și tunelul 1 Mai – Tokyo.
Pentru execuţia lucrărilor, este necesară proiectarea acestora de către antreprenorul desemnat, potrivit documentaţiei din SICAP.
Citește integral pe economedia.ro
Nu era rău cu turcii, Niculeț?
hahahahaha.
Turcii construiesc România.
Rușine tuturor celor care au „atribuții” în a atribui.
Care este rusinea? Firmele turcesti de constructii sunt destul de profi. Vezi ce proiecte se fac prin Turcia.
2 postaci nu-i baga in seama
Cum măi băieți ați pus botul la șpagă de la turci ?Cum măi userei cum țipati voi ca a luat Firea autobuze de la turci acum nu vă mai pute ? Aștept comentariile unineuronalilor Biggus ABC Gh Barbu Andrei etc.Ce mu13 ați luat primatelor de la usereii voștri.Bucurie maximă!
CNAIR face licitatiile nu USR, foarte multe contracte a luat Umbrarescu (cele mai multe), daca s-a luat spaga sa ajunga la DNA. Despre Firea exista dovezi concrete ca manarit licitatia pentru tramvaie.
Eu ma bucur ca CNAIR face treaba si la fel si Drula si chiar se vede , cred ca de accea va zvarcoliti voi pe aici, sau prin mass mediile mafiote cum apare vreunul mai luminat sariti in haita la dezimformare.
1. Firea avea si ea experți in comitetele de evaluare a ofertelor tehnice. Principiul nevinovăției trebuie sa i-l extinzi oricărei persoane.
2. Nu CNAIR era implicată in licitația asta. Putina cercetare nu strica.
3. De pe SEAP reiese ca Metrorex SA: a implicat 17 experți (inclusiv la nivel de directori de departamente) care s-au ocupat de semnare si aprobare documente si alți 17 experți (inclusiv dintr-o firma din Japonia) pe partea de “consultanta tehnica”, desi nu ii spun tocmai așa.
4. Nu era niciun ofertant roman:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100121661
5. Trebuia sa aleaga cea mai buna oferta pe raportul preț -calitate … DIN CELE DEPUSE!
Concluzia este: firmele românești nu au fost susținute suficient (cam in niciun domeniu) pentru a fi competitive. Si este păcat, pentru ca MTI “arunca”pe piața miliarde de euro anual … care ajung intr-un procent mult prea mic la firmele românești.
Sper sa-mi fie publicat si comentariul anterior. *premisa
Dacă au făcut tren, de ce mai trebuie și metrou ?
Ce sens au 2 trenuri suprapuse ?
Metrou se face pana la Tokyo nu pana la aeroport si se face pentru circulatia locuitorilor si cei care merg la servici acolo si de acolo pentru ca trenul e destinat aeroportului si nu are decat 2 statii. nu se suprapun
:)),… dublu sens!
Bine că n-a făcut PSD-ul contract cu turcii, că urlau usereii intransigenți din toate puterile. Așa, la ei e voie. Nu-i nici o problemă.
Ba dar eu nu inteleg de ce dreaq nu se pleaca de la aviatorilor, care e „spilu” ca sa zic asa, legatura aia e destul de dificila dupa parerea mea, o alta chestie nefolositoare, o avea vre unu teren in damaroaia si vrea metrou..