Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Primăria Cluj-Napoca a primit doar două oferte, ambele de la firme din Turcia, la contractul de aproximativ 9 miliarde lei pentru proiectarea și execuția magistralei M1, cel mai mare contract din transporturi de până acum. Inițial, Primarul Emil Boc anunțase că sunt trei mari constructori interesați, Astom fiind unul dintre ei, după cum Economedia a scris aici. Și în București, Alsim Alarko (Turcia) începe în primăvară șantierul pentru M6 Gara de Nord-Băneasa, iar pentru secțiunea II Băneasa – Otopeni toate cele trei oferte sunt de la constructori turci.
Cele două asocieri sunt conduse de constructorii Gurermak și Dogus, dar includ jucători de pe piață precum Siemens și Alstom și constructori români precum Arcada sau Tiab, ambele firme implicate în construcții feroviare. Gulermak a construit 17,5 km de linie la metroul din Istanbul.
De asemenea, Dogus, a lucrat la metroul din Istanbul.
Citește integral pe economedia.ro