Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Primăria Cluj-Napoca a anulat licitația pentru contractul de supervizare a Magistralei de Metrou M1, unul dintre cele două proiecte feroviare pentru infrastructura de metrou finanțate prin PNRR. Linia de metrou cu 19 stații este cel mai mare contract din Transporturi lansat în licitație până acum, iar prin PNRR Comisia Europeană finanțează lucrări pentru structura primelor 9 stații cu 300 de milioane de euro.
Al doilea proiect pentru linie nouă de metrou este Magistrala M4 Gara de Nord – Filaret, proiect pe care Ministerul Transporturilor l-a ratat pe PNRR, dar încearcă să transfere finanțarea de 300 de milioane euro pe prima secțiune a Magistralei M6 Gara de Nord – Băneasa, lucrările pentru prima jumătate a Magistralei spre Aeroportul Otopeni urmând să înceapă la primăvară cu Alsim Alarko.
„Borna” din PNRR prevede semnarea măcar a unui contract (50% din valoare) din cele două contracte pentru metrou până la finalul anului. Jalonul ar putea fi îndeplinit doar dacă la Comisia Europeană aprobă transferul finanțării celor 300 de milioane euro de pe M4 pe M6, semnarea contractului pentru M1 Cluj-Napoca fiind imposibilă până la sfârșitul anului (n.r. de la data desemnării, 28 decembrie, dacă nu se prelungește, trebuie să treacă 10 zile pentru eventuale contestații).
Citește integral pe economedia.ro