G4Media.ro

Mercedes începe producţia de maşini electrice în Ungaria după o nouă investiție…

sursa foto: Mercedes

Mercedes începe producţia de maşini electrice în Ungaria după o nouă investiție de peste 140 de milioane de euro

Mercedes-Benz Manufacturing Hungary îşi extinde în mod semnificativ fabrica sa din Kecskemét cu o nouă investiţie de 141,47 milioane euro și va începe să producă maşini complet electrice, a anunţat luni Péter Szijjártó, ministrul ungar al Afacerilor Externe şi al Comerţului Exterior, potrivit agenției maghiare MTI.

Péter Szijjártó a făcut anunțul chiar la fabrica de la Kecskemét. Pentru investiţia de 50 de miliarde de forinţi, Guvernul ungar va acorda o subvenţie de 42,45 milioane euro.

Mercedes va construi şi o fabrică de caroserii şi va începe pregătirea tehnologică a fabricii din Kecskemét pentru producţia în serie a maşinilor complet electrice, anunță MTI.

Christian Wolff, directorul executiv al Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft., a afirmat că la Kecskemét, va fi fabricat modelul EQB, adică autoturismul complet electric, iar producţia în serie a acestuia ar putea începe din ultimul trimestru al anului 2021. Noul model va avea premiera mondială în primăvara anului viitor. Noua fabrică, cu unitatea de presaj, anunţată în martie anul acesta, va începe să funcţioneze în anul 2022, transmite MTI. (foto: Mercedes)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

18 comentarii

  1. Pai, cum sa lase Merkel Ungaria lui Orban sa iasa din UE?!!
    Profitul facut de multinationalele germane din Industria Auto in Ungaria e probabil dublu fata de cel din tara mama…

    • ghepardul de dupa gardul cotroceniului numai investitii o sa aduca dupa instalarea parliamentiul (sic) meu

    • Germanii se pot duce oricând in alta parte, deocamdată investițiile industriei auto se îndreaptă in principal către Slovacia. Germania nu da doi bani pe Ungaria.

    • Ai calculat exact sau doar delirezi? La nivelul actual de robotizare diferentele de cost de productie, in industria auto, sunt minime in functie de locatie. Mai curand experienta fabrici din Ungaria a contat pe langa ajutorul de stat

  2. Ei, acum poate intelegeti de ce a acceptat Merkel sa joace dupa cum ii canta Orban.

    • Este atreia investitie Mercedes in Ungaria, in paralel, la Debretin e in plina constructie noua uzina BMW, iar la Gyor nu demult s-a anuntat o noua faza de extindere a mega-uzinei Audi.

  3. Statul de drept…. Etc… Bla bla bla.
    La noi între timp, toate sunt ok, justitie totul. A trecut un an schengen pauza…. Investiții pauza.

    Câtă ipocrizie…..

    • Asta inseamna sa ai autostrazi .
      Noi nu avem nevoie , iarna nefiind ca vara . Hîc !

    • Depinde si ce fel de investiții se fac, cele care aduc cea mai mare valoare adăugată nu sunt fabricile (de mașini) ci centrele de cercetare, investiții in companii IT, etc.

    • deci problema nu era korupzionen, erau autobahn? si atunci de ce nu tot reguleaza MCV, cand ar trebui sa ne controleze Vochina?

  4. @Corect foarte adevarat! „Statul drept” in fata lui Merkel reprezinta noul „stat de drept”, o mizerie inventată de Bruxelles pentru a reduce fondurile. Orban o fi el „iliberal”, insa investește bine in Ungaria in timp ce noi ne taram ca niste rame ascultatoare in fata UE. Vrei sa respect statul de drept draga Anghela? Ok, atunci baga niste Mercedes electric si creeaza cateva zeci de mii de joburi, sa vezi cum vine el si „statul de drept”.

  5. Au ajuns si ei in sfarsit la aceiasi concluzie.

    Acum 10 ani, CEO Mercedes spunea ca niciodata nu vor prelua masinile electrice piata, uite ca pas cu pas incepem sa trecem pe electric si pana si cei mai aprigi critici au inceput sa o lase mai moale.

  6. Cine zicea că cititorii G4 e analfabeți?😜🤔
    Răuvoitori… Pe bune!
    Statul drept îți dă durere de spate!
    Statul cu mâna goală îți aduce, eventual un scuipat cald!
    Important este că ai noștri au obținut banii cu angajamentul că jumătate se duc înapoi, iar pe cealaltă jumătate nu întreabă CE, PE, CCE…. nimic!
    Popuplimea?
    Se descurca…
    În rest iliberalii HU, bine, mulțumim de întrebare…

  7. Cred ca in acest moment Mercedes a incetat sa mai fie Mercedes.Acum fabrica aparte proiectate de IT isti.
    Noroc ca motoarele Diesel vor rezista mult timp ca probabil nu mai avem ce masini sa cumparam.Ramanem cu ce avem!

  8. Orban al lor, adică ăla care se chișe pe „statul de drept” impus de UE, aduce investiții serioase pentru ungurii lui, Orban al nostru, care e toată ziua în gură cu statul de drept, ne aduce o pu..ă…

  9. treaba e simpla: nu sunt autostrazi, nu este cale ferata , nu este infrastructura, ca e stat de drept sau nu, nu vine nimeni. Cu ce sa trimiti masinile, cu prastia sau cu avionul?

  10. 140m de euroi costā 5km de autostrada in RO