G4Media.ro

Mercedes-Benz și-a retras o reclamă de pe Weibo, considerat „Twitter-ul chinezesc”, cu…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. In schimb in Europa se poate pupa Mos Craciun pe gura cu prietenul lui prin reclame si nimeni nu caraie nimic,la chinezi se executa instant!

  2. Eu nu mai am de mult ochiul mic dar reclama nu mi se pare un stereotip

  3. Cum n-a păstrat exclusivitatea privind aplicațiile informaticii, Occidentul postmodern nu poate evita nici utilizarea împotriva sa a propriei invenții, cenzura corectitudinară, în afaceri și chiar în politica internațională.

  4. WTF, adică N-AU ochii mici? 😀