G4Media.ro

Medic stomatolog: De obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea…

Sursa foto: pixabay.com

Medic stomatolog: De obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea review-uri, nu când sunt fericiţi / Susține că recenziile lăsate online în urma consultaţiilor medicale sunt ”cu du-te vino şi cu dus-întors”

Mihai Juncar, chirurg şi profesor în stomatologie, afirmă că recenziile lăsate online de persoane diverselor servicii, de la consultaţii medicale până la servicii de contabilitate, sunt ”cu du-te vino şi cu dus-întors”. ”De obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea review-uri, nu când sunt fericiţi. Este dovedită aceasta. Inclusiv aceste review-uri ar trebui să le trecem prin filtrul gândirii”, este de părere medicul, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

”Când trăim într-o lume a reţelelor sociale de diverse tipuri şi de diverse feluri, gradul de filtrare este mult mai greu.  Şi nu înseamnă că cineva, neapărat, este rău intenţionat, ci pur şi simplu, de multe ori, când cineva îşi dă o părere, că e bun, că e rău, nu contează, şi dă părerea respectivă cu componentă emoţională foarte, foarte ridicată. Şi mai e un lucru: de obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea review-uri, nu când sunt fericiţi. Este dovedită aceasta. Inclusiv aceste review-uri ar trebui să le trecem prin filtrul gândirii”, a afirmat medicul Mihai Juncar, miercuri seară, la Medika Tv.

Profesorul a susţinut că important este, atunci când o persoană analizează recenziile lansate în spaţul public, cât de obiective sunt acestea, arătând că recenziile sunt ”cu du-te vino şi cu dus-întors”.

”Foarte important, când te uiţi la review-uri, la părerea celorlalţi pacienţi, să încercăm să ne dăm seama cât este o componentă obiectivă şi o componentă subiectivă. Iar în general cel care face un review trebuie să îşi asume ceea ce spune, adică să fie pe bune”, a mai spus medicul.

El a menţionat că este important şi feedback-ul primit la recenziile publicate online.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Recenziile online, Facebook, tic toc sunt unelte de propagandă. De aceea NU mă ghidez după recenziile online mi-am sters contul de Facebook și nu mi-am făcut cont de tic toc!
    Chiar si YouTube este folosit ca instrument de propagandă, algoritmul este atât de bine decriptat de dușmanii de moarte ai noștri, chino-rusii, încât imediat ești inundat de gunoaie suveraniste și anti-stiinta. Din fericire YouTube, spre deosebire de gunoaiele Facebook si Tic Toc, iti dau tie, abonatului puterea prin „don’t recommend the channel”. Așa că încă am cont YouTube si il folosesc masiv și mi se pare util.

  2. Daca esti in stare sa decelezi intre obiectiv si subiectiv, tot ce iti trebuie sunt recenziile negative. Eu intotdeauna doar la alea ma uit inainte sa achizitionez un produs sau un serviciu. Si prefer sa achizitionez ceva care are o nota medie mai mica daca recenziile cel mai negative sunt unele profund subiective. Degeaba vad pe un site testimoniale cu „ce bine e acolo” daca e neclar ce se intampla acolo. My 2c.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.