G4Media.ro

Marile interese ilegitime din Legile educației Cîmpeanu: rechini imobiliari, fabrici de meditații,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

17 comentarii

  1. se poate aduga si afacerea cu manuale alternative,care sunt catastrofale pentru educatie.

  2. Constantin Cucos, mentorul in pedagogie a generații de profesori s-a alăturat protestului intelectualilor, criticând mizeriile din noile legi propuse pentru sistemul educațional românesc.
    Chiar și președintele CNCD s-a trezit în sfârșit și a văzut pericolele din aceste legi in ce privește nerespectarea egalității de șanse pentru toți copii.
    Învățământul românesc este practic feudalizat, dar „la gri”, șefii structurilor mai mari sau mai mici, cei mai mulți numiți politic,comportandu-se ca adevărați vătafi pe instituțiile pe care le conduc. Dacă aceste noi legi vor fi adoptate, vor deveni vătafi „cu forme legale”, instapanindu-se și fiind sub umbrela protectoare a unor legi care sunt date pentru aceștia, nu pentru copii și viitorul acestei țări!

  3. Foarte corect articolul.

  4. Acest șarpe de ministru al derutației naționale, Tâmpeanu, își pregătește un loc călduț și pe bani mulți, ascuns de ochii publici, pentru când va fi remaniat. „Colegii” lui vor avea grijă de cel care le pregătește legal tunuri pentru afaceri înlesnite cu tact, subtil. Putregaiul politic sporește frumos.

    • Asa ceva este nemaintalnit…in mandatul fiecarui ministru legea a avut de suferit dupa cum au dictat interesele……

  5. Meditatiile si afterschoolurile te storc de un salar minim pe economie pe luna, cel putin, chiar si la elevi care nu sunt rai la invatatura. Unele scoli au spatiu gol dupamasa, deci pot organiza afterschool daca le da voie. Si cu acoperirea salariilor si a materialelor meditatorilor, tot n-am ajunge la preturile celor privati.

  6. Si posturi titularizabile care nu sunt scoase la concurs, pentru ca directorii si inspectoratele fac ce vor cu ele, adica le dau pe fel de fel de pile si spagi. După se întreabă de ce nu vin tinerii in invatamant, pai unde sa vina daca nu au locuri si siguranta ca peste un an tot vor avea unde preda. Nimeni nu vorbește in spatiul public despre asta.

  7. Aveți ce ați votat: România educată de un suplinitor din județul Sibiu.

    • nu e suplinitor, e titular care blocheaza catedra timp de 25 de ani si nu il lasa pe altcineva sa fie profesor titular, ca doar legea ii permit. nici nu stii ce se poate intampla maine si trebuie sa ai unde reveni in invatamant

  8. Pentru ce sa comentam ,nu ne baga nimeni in seama.

  9. Din 1975 spun și susțin cu argumente DESFIINTAREA INSPECTORATELOR SCOLARE!AICI ISI GASESC CUIBUL TOTI POLITRUCII!

  10. Indiferent cum ar fi legea învatamantului,daca justitia e penetrată de coruptie,tot de geaba.Daca a treia putere în stat „șchiopatează”,celelalte două îsi fac de cap,iar treburile merg cum se vede.Peste tot sunt probleme.

  11. Sistemul de meditatii are cel puti 30 ani
    Celelalte au aprut de vreo 30ani
    Solutia-Privatizarea Invatamantului Prescolar si Universitar iar apoi a celui Preuniversitar

  12. Erata
    meditatii >40 ani
    mafia academica imobiliara impostoare>30 ani
    romania 1900-1989-1.000 doctorate
    romania 1989-2022 > 77.111 doctorate