G4Media.ro

Marea Britanie a introdus o nouă evaluare a copiilor de 4-5 ani,…

Marea Britanie a introdus o nouă evaluare a copiilor de 4-5 ani, la începutul școlii. Educatorul bifează pe o tabletă răspunsurile copilului, care îi arată, spune sau face diverse lucruri

Școlile primare din Marea Britanie pilotează din această toamnă, în mod voluntar, evaluarea de bază a recepției (RBA), anunță Guvernul englez. Este un nou tip de evaluare proiectată pentru a fi realizată în primele săptămâni ale anului de primire (vârsta 4-5 ani), pentru a oferi o imagine a aptitudinilor pe care le au copiii care ajung la școală. Următoarea evaluare este la 6 ani în sistemul de învățământ britanic, dar va fi eliminată prin introducerea celei de bază.

Evaluarea acoperă matematica și alfabetizarea, comunicarea și limbajul. Copiii sunt rugați să finalizeze diferite sarcini și activități și să dea răspunsuri verbale într-o sesiune unu la unu cu un profesor sau asistent didactic, sesiune care durează în jur de 20 de minute.

Citește articolul integral pe Edupedu.ro.

FOTO: gov.uk

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

4 comentarii

  1. Sistemul de clasa din UK loveste din nou. Acum i se poate stabili copilului intregul parcurs prin viata, ce atata investitie, studiu, rabdare si imbunatatire continua, nu frate, ce ti-e scris, in frunte ti-e pus, de catre niste birocrati.

  2. Soluția-i simpla: studiezi intr-o tara corupta din estul Europei, apoi cu diploma acceptata in vest, cu un dram de noroc, o fărâma de cunoștințe si un CV frumos coafat, te duci in UK si le iei locul prostovanilor care s-au chinuit acolo si au avut neșansa de a trai in familii de clasa mijlocie ?

  3. Și în România se fac astfel de evaluări inca din grădiniță (la stat) de mai multa vreme numai că se folosesc dosare de hârtie. Probabil că britanicii s-au inspirat din România.
    Menționarea tabletei in articol e in plus. E doar că să inducă ideea că învățământul „modern” înseamnă „digitalizare”. Nimic mai fals.

  4. Nimic nou. Evaluari similare se fac in Ontario de ani dezile. Sunt in schimb cu doua taisuri. Pe de o parte sunt ca un fel de asigurare ca dezvoltarea cognitiva, emotionala, vorbirea se dezvolta in limite normale. Iar pe de alta parte daca se observa intarzieri, parintilor li se pune o foaie in fata sa semneze ca evaluarile sa fie duse la un nivel mai amanuntit. Odata ce intra pe panta „copil cu nevoi speciale” (special needs) are eticheta de „retardat” caruia i se va administra un curriculum bazat pe „individual education plan ” care este mult sub limita curiculumui „normal”. Once in, good luck getting out of special needs!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.