
Mai mulți români au fost blocați pe Aeroportul din Istanbul dintr-o greșeală a unui angajat care le-a cerut test COVID-19 negativ, deși nu era necesar
Mai mulți români au rămas blocați pe Aeroportul din Istanbul după ce compania cu care zburau nu a vrut să-i îmbarce în avion. Dintr-o eroare a unui angajat care a interpretat greșit noul regulament, li s-a cerut test COVID negativ.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Românii veneau din Emiratele Arabele Unite, Dubai, stat care este considerat zonă galbenă, dar noul regulament va intra în vigoare abia din 12 februarie.
Celor 12 români le-a fost refuzată îmbarcarea și avionul a plecat fără ei. Compania va suporta cheltuielile de cazare și masă, iar mâine vor zbura spre Cluj-Napoca.
- „Este neplăcută această eroare. Cunosc deja. Turkish Airlines i-a informat pe toți agenții de la toate stațiile pe care le are. A fost eroare a unui agent handling care reprezenta compania. Îi rugăm pe pasageri cu o zi înainte să verifice din nou condițiile. Din Turcia nu există obligativitatea să prezinte test PCR, dar acești pasageri aveau zbor de conexiune prin Istanbul”, a spus David Ciceo, directorul Aeroportului Cluj-Napoca.
Citește articolul integral pe Digi24.ro.
sursa foto: Facebook
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank