G4Media.ro

Lucian Bode: Dacă anul trecut aveam o medie de 65.000 de pasageri…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Interesant! In loc sa inlocuim curvele se doreste ca sa vopsim geamurile si sa schimbam paturile?adica: tov. Bode sa promoveze OG/HG? pentr:
    – „identificarea soluţiilor pentru ca aeroportul să poată să fie eligibil pentru toate instituţiile bancare”- Haida-deh!!! tot pe banii deponentilor, cu taierea dobanzilor la depozite, si asa sub rata infltiei? fara analiza de risc, restructurare, plan de afaceri sustinut pe cash-flow? doar pe act guvernamental? Nu cunoaste simatul Bode situatia marilor companiimondiale; nimic despre solutiile din Italia, Franta , Germania …?Nimic despre managementul deficitar al TAROM din ultimii 20 de ani?
    – „reluarea zborurilor către toate statele este un obiectiv important ……” Pai pana la pandemie cine v-a oprit? acum descarcati toata magaria pe Covid? si cat va tine? daca revine rapid si drastic? Poate ne spuneti si ce pagube ati inregistrat macar pana la pandemie, din: traficul intern, rutele angajate politic spre USA, China ….;. Asta ca sa stim si noi!
    _” … toate măsurile pe care le luăm să aibă ca factor determinat siguranţa sanitară fie că vorbim de pasageri, personalul companiilor aeriene sau al administraţiilor aeroportuare” – VAX – incoerent – cred ca se ameste tendentiosi siguranta sanitara a pasagerilor cu stipendii si indemnizatii nemeritate. Nu ar fi interesanta publicarea unei analize comparative a cresterilor salariale din sectorul aviatic fata de cele din infrastuctura rutiera traficul feroviar si portuar de stat versusu privat – ca tot au participat toti factorii interesati, inclusin Consilil Concurente! Asta ca edificare asupra cereri de ajutor de stata despre care nu se face pomenire dar se deduce!