Home » Economie » BREAKING Lovitură pentru Dacia. Renault vrea să separe business-ul și să se concentreze pe mașini electrice în Franța/ Compania ar putea păstra doar 40% din afacerea cu mașini cu combustie internă, inclusiv din România, și a primit deja propuneri de parteneriat

BREAKING Lovitură pentru Dacia. Renault vrea să separe business-ul și să se concentreze pe mașini electrice în Franța/ Compania ar putea păstra doar 40% din afacerea cu mașini cu combustie internă, inclusiv din România, și a primit deja propuneri de parteneriat

BREAKING Lovitură pentru Dacia. Renault vrea să separe business-ul și să se concentreze pe mașini electrice în Franța/ Compania ar putea păstra doar 40% din afacerea cu mașini cu combustie internă, inclusiv din România, și a primit deja propuneri de parteneriat
Sursa foto: Uzina Dacia-Mioveni / Imagine oficială
Ascultă articolul

Decizie cu impact major asupra industriei auto din România și asupra Dacia, cel mai mare exportator român. Renault, proprietarul francez al producătorului auto, intră în rândul companiilor care își separă afacerea de mașini electrice de cea de motoare cu combustie internă. CEO-ul Luca de Meo spune că această decizie are „un potențial puternic”. Astfel, compania franceză vrea să se concentreze pe business-ul cu mașini electrice în Franța, în timp ce caută partener pentru business-ul de motoare cu combustie internă, primind deja oferte în acest sens, după cum scrie Automotive News Europe, cea mai cunoscută pu­blicaţie de business din industria auto europeană.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Directorul general al Grupului Renault, Luca de Meo, a declarat acționarilor că studiile interne arată un „potențial puternic” pentru planul de a crea entități separate pentru activitățile electrice și cele cu combustie internă, scrie Automotive News Europe.

El a precizat că planul nu este de a împărți compania în două, ci de a crea două entități separate cu aproximativ 10.000 de angajați fiecare, cu un potențial parteneriat pe partea de motoare cu combustie internă.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole