Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Orașul Chitila, din Ilfov, cumpără 23 de autobuze electrice și stațiile încărcare aferente pentru a fi folosite local, dar și în vecina Mogoșoaia. Potrivit contractului scos la licitație în SICAP, achiziția are o valoare maximală de 48 de milioane lei, iar banii provin din fonduri europene nerambursabile, Programul Operațional Regional.
„Achiziția a 23 autobuze electrice (din care 10 autobuze electrice de capacitate mică și 13 autobuze electrice de capacitate medie) și 28 de stații de încărcare autobuze electrice (din care 23 stații încărcare lentă, 2 stații de încărcare rapidă pentru autobuzele de capacitate mica si 3 stații de încărcare rapidă pentru autobuzele de capacitate medie)”, este descrierea achiziției.
Autobuzele vor transporta pasageri pe ruta Chitila – Mogoșoaia – Băneasa, linia R435.
Citește integral pe economedia.ro
Adica si banii nostri, sa ne intelegem. Puneti problema intr-un mod care pare sa faca abstractie. Romania e in Europa, deci continuarea logica e cat se poate de evidenta, sper.
Se face un maaaaare tam-tam pe seama acestor autobuze electrice, „nepoluante”, cu acumulatori cu o durata de viață foarte scurtă fabricați din materiale și prin tehnologii foarte poluante când în Romania se produceau de prin anii 60-70 autobuze cu adevărat nepoluante care se numeau… TROLEIBUZE. In anii 2000-2005 încă mai mergeam cu astfel de autobuze fabricate prin 1970.
Să vedem dacă „nepoluantele” astea rezista 30 de ani.
Se continua cu stupiditatile. Autobuze electrice care vor trece prin satele de langa Bucuresti unde se ard deseurile toxice care otravesc aerul din Bucuresti…Nicusor oare respira acelasi aer?