Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
În urmă cu șase ani, după ce piața asigurărilor a fost zguduită de două falimente majore, Guvernul lua decizia de a plafona prețurile RCA ca răspuns la protestele transportatorilor. Scăderile primelor plătite de șoferi au fost mici la acea vreme, impactul fiind observat în special pentru transportatori, însă pentru asigurători și brokeri situația financiară s-a degradat puternic. Acum, în 2022, după un nou faliment în piață, Guvernul ia aceeași decizie, în oglindă, tot la presiunile transportatorilor.
Citește integral pe economedia.ro
De cine este scris acest harticol???
ca sa vada si ochiul lumii!
“Redacția”. Le dau anonime când copiază de la alții
„deși șocul majorării de prețuri pentru șoferi a trecut deja” Articolul clar este scris de cineva fara masina, nu toti ne-am refacut RCA la preturile astea astronomice!
De bine de rau firmele care vindeau polite RCA o faceau cu un profit ca de nu evitau bataia de cap sau falimentau… cand cresti cu 60% – 100% pretul politei cam cat este profit si lacomie?!
Aici nu discutam de pretul la ciocolata, ci de o obligativitate unde se intelege ca trebuie sa ai o parja mica de profit.. cand tu dublezi pretul sigur nu-i mica marja…
Raspuns Adresat la Toti comentatorii posatarii lui @Drula etc
Asadar, sa intelegm ca infringement inseamna AMENDA impusa de UE Romaniei pentru Aceasta Plafonare, aceasta amenda este Infinit mai mare in comparatie cu diferentele de pret.
Apoi
Cine se plange de aceste cresteri ? Soferul Camionagiu, Dorel, cu scoala “profesionala” auto da Pitesti sau Cacana. Acel sofer care produce prejudicii in traficul national, european de minim 500.000 euro per camion, undeva, ANUAL !
Din cauza lor, preturile se ajuzteaza, alaturi de alte considerente. Cei care NU au produs prejudicii de AMPLOARE nu au motive de ingrijorare, insa Dorel, sofer de camion, da, are motive de ingrijorare.
Am scris asta pentru a va gandi si la aceasta Perspectiva. Atat.
Pai aici este problema, ei au schumpit pentru toata lumea, ca daor banii ii scoti de la astia mici si multi..
Evident de niste baieti care lucreaza la firmele de asigurari. Iti dai seama din fraza care contine „deși șocul majorării de prețuri pentru șoferi a trecut deja”. Pentru astia RCA dublu sau triplu e normal.
Plătesc RCA de când s-a pus și n-am produs nici o daună, iar acum drept mulțumire mi s-a triplat prețul poliței. Frumos, nu ?
Feic Niuz Georgele. Dar, pot spune ca ai incercat.
Așa e când esti sarac.
Doar că transportatorii sunt chitiți pe profit.
Ce te faci daca nu mai livreaza la timp berea la PET în supermarchet? Bei apă de la robinet?
Stai linistit – din banii nostri le plafoneaza daunele transportatorilor
Alo, redacția, au intrat banii de la mafioții din asigurări?
Ia, explicați voi, gazetari de șanț, la tot românul, ce-i aia „infringement”. Pe românește, că suntem români, în România, problema e pe banii românești, ai românilor și nu sunt toți murdari de engleză la gură.
Ce p**a mea asigurari sunt astea mu****lor , nu platiti la timp sau deloc , reparati cand vreti si numai masina lovita de asigurat , aveti o talauza de doi lei la telefon , incalcati reguli cand vreti voi . V-ati inspirat din occident sa cereti bani multi la asigurari , sa ardeti prostimea cu zicala City e de vina . Nu va comparati cu nicio tara din vest , badaranilor . Fraieri suntem noi ca acceptam prosteala voastra.
Masinile ieftine si grijulii trebuie sa plateasca daunele masinilor scumpe si agresive.