Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Industria de fashion este unul dintre domeniile care se bucură de digitalizarea și simplificarea proceselor. Așa este și în cazul Musette, care a investit de-a lungul timpului sute de mii de euro pentru automatizarea proceselor și micșorarea timpilor de lucru. Cristina Bâtlan, cofondator Musette, spune pentru Economedia că pentru ea digitalizarea reprezintă un factor foarte important care ajută la creșterea profitabilității și mai ales a vitezei. „Viteza înseamnă timp, iar timpul înseamnă bani. Digitalizarea înseamnă mărirea profitului prin comprimarea timpului”.
„În continuare ne propunem să investim în funcție de nevoile și dezvoltarea pe care o vom avea, chiar într-un magazin digital, offline, în funcție de ce provocări vor veni la momentul respectiv. Nu avem acum un plan prin care ne propunem să înlocuim anumite operațiuni”, spune Cristina Bâtlan.
În ceea ce privește avantajele și dezavantajele digitalizării, antreprenoarea a transmis că un avantaj este faptul că se câștigă foarte mult timp odată cu automatizarea proceselor și poți ajunge mult mai ușor la clienții din toată lumea, nu doar din România, prin magazinul online. Un dezavantaj privind digitalizarea, spune Cristina Bâtlan, este faptul că a devenit atât de accesibil încă toată lumea poate avea acces la un magazin online, de exemplu, mai ales în industria modei care este un domeniu foarte competitiv.
Citește integral pe economedia.ro