Home » Economie » ING lansează în România serviciul de geolocalizare/ Clienții vor putea depista tranzacții frauduloase și operațiuni suspecte în aplicația Home’Bank

ING lansează în România serviciul de geolocalizare/ Clienții vor putea depista tranzacții frauduloase și operațiuni suspecte în aplicația Home’Bank

ING lansează în România serviciul de geolocalizare/ Clienții vor putea depista tranzacții frauduloase și operațiuni suspecte în aplicația Home’Bank
Sursa foto: ING Bank
Ascultă articolul

ING lansează în premieră în România serviciul de geolocalizare, o nouă funcționalitate în Home’Bank, cu scopul de a detecta tranzacțiile frauduloase și operațiunile suspecte efectuate în aplicația bancară din alte arii geografice, anunță banca printr-un comunicat. Pentru oferirea unei protecții suplimentare clienților, sistemul poate semnala tranzacțiile efectuate la POS și transferurile bancare neobișnuite, dar și acțiunile inițiate în Home’Bank, precum vizualizarea datelor cardului sau autorizarea plăților securizate.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Pentru activarea serviciului de geolocalizare, clienții trebuie să permită accesul la locația dispozitivului mobil de pe care se autentifică, pentru a prelua coordonatele GPS.

„În ING, folosim proactiv sisteme de monitorizare performante pentru a identifica în timp real tranzacțiile care nu se înscriu în tiparul obișnuit al utilizatorului. Noua soluție de geolocalizare, oferită în Home’Bank, întărește parteneriatul dintre clienți și ING, pentru a reduce împreună șansele cazurilor de fraudă. Clienții trebuie doar să activeze locația dispozitivului pe telefonul mobil, o singură dată, la momentul autentificării în Home’Bank. Astfel, dacă te afli acum într-un oraș din România, este puțin probabil ca peste câteva minute să autorizezi o tranzacție dintr-o altă țară sau de pe alt continent, așadar vom ști că nu este o tranzacție legitimă și o putem bloca.  Ce diferențiază și oferă valoare adăugată serviciului nostru este că nu monitorizăm doar tranzacțiile efectuate cu cardul, ci și operațiuni inițiate în aplicația bancară, inclusiv tentativele de autentificare frauduloasă în Home’Bank.”, a spus Alin Becheanu, Head of Fraud Monitoring and Prevention, ING Bank România.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole