Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Zeci de legi care reglementează achizițiile publice vor fi modificate rapid, prin Ordonanță de Urgență pentru a reduce riscul pierderii banilor din PNRR pentru autostrăzi și căi ferate, cele mai importante schimbări propuse fiind legate de scurtarea unor termene la licitații, clarificarea procedurilor la rezilierea contractelor sau obținerea mai rapidă a unor avize tehnice. Despre câteva dintre aceste modificări, Economedia a scris în exclusivitate aici, dar proiectul de OUG pe care l-a prezentat Ministerul Transporturilor prezintă o adevărată „revoluție” a legislației.
„Prin Planul Național de Redresare și Reziliență au fost configurate drept rezultate așteptate: 429 de kilometri de autostradă construiți; 52 de stații electrice construite (cu 264 de puncte de încărcare); 625 ha de perdele forestiere liniare în lungul autostrăzilor nou construite; 48% din punctele negre eliminate; 18 parcări securizate implementate în lungul autostrăzilor nou construite; 429 kilometri cu sistem ITS instalat la care se adaugă și operaționalizarea sistemului ITS pe alte sectoare de autostradă deschise traficului. Pentru proiectele rutiere propuse, cuantumul total al finanțării din fonduri PNRR este de 2727 mil. EUR. Prin PNRR s-a stabilit drept termen de finalizare a proiectelor anul 2026, iar ca termen pentru semnarea contractelor de lucrări este anul 2023, neîncadrarea în aceste termene asumate atrăgând blocarea finanțării pentru toate proiectele din componența de transport a PNRR”, arată proiectul.
„Modelul polonez”
Citește integral pe economedia.ro
PSD, PNL, UDMR si Iohannis aplica deja „modelul polonez” de distrugere a justitiei corecte. De aia are Polonia (ca si Ungaria) blocati banii europeni, inclusiv prin decizii ale CJUE…
Acum, dupa modificarea legislatiei achizitiilor si cu o justitie corupta condusa de Predoiu si Savonea, se va putea ciordi mai usor (inclusiv banii europeni), iar Kovesi va avea de lucru serios cu Grindeanu, Ciuca si ceilalti mafioti ai lui Iohannis.
Facem pariu ca o sa se realizeze maxim-maxim 5 % din acest plan? Si asta o spun cu mare tristete …
Ce ironie, modifica legile pe care tot ei le-au facut timp de 32 de ani, PSD + PNL. Si lumea da vina pe USR, ce tara.
Românii vor să fie jefuiți, mințiți, înrobiți și votează 70% cu hoți. Țara asta e iremediabilă, se poate doar mai rău.
Nu stiu cine si prin ce procedura complexa a reusit sa ii faca sa munceasca dar felicitari
Nu muncesc astia… ii pun pe altii la munca… ei doar fura pentru ca asta e singura lor calificare… acum pun preusiune pe cei care muncesc cu adevarat sa nu cumva sa piarda sursa de furat… 14 milioane euro un km de autostrada?… aia de la UE care verifica isi iau dreptul pentru ca altminteri nu poti accepta asemenea aberatie!