G4Media.ro

Grindeanu: Toate contractele pentru electrificarea magistralei de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. 10 milioane de euro pe km. Trai, neneacă.

  2. https://www.statista.com/statistics/764486/cost-construction-lines-lgv-by-kilometer-la-france/

    Cost of construction per kilometer of high-speed lines (LGV) in France in 2014 *(in millions of euros)

    CharacteristicConstruction cost per kilometer in millions of euros
    LGV Paris-Lyon5.5
    LGV Atlantic10.4
    LGV North10.8
    LGV Rhône-Alpes13.4
    North-South interconnection15.5
    LGV East15.7
    LGV Rhine-Rhone17.5
    LGV Mediterranean19.7

  3. Nea Mihai ,
    LGV-urile franceze tot la 160Km/h sunt proiectate sau sunt pentru TGV -urile lor caremedg 270-320 Km/h ? Sunt sigur ca este o mare diferenta .

  4. Vagoanele de Cale Ferata care vin de la Cluj Napoca , sunt Vagoane Curate , cu Internet Gratuit Wi-Fi . Am observat aceasta cand am urcat in Vagon din Statia Busteni .

  5. Pentru trenuri de mare viteza , trebuie sa fie si linii noi de Cale Ferata , cu traverse de Beton . Dar la noi traversele de Stejar sunt si din Anul 1916 de pe vremea Imperiului Austro-Ungar , in Nordul Tarii .