G4Media.ro

Grindeanu, despre recuperarea de către pasageri a banilor de la Blue Air:…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Grindeanu fiu de nomenclaturist comunist pripășit in Banat ..

  2. Un papagal obosit

  3. Votati psd, culegeti psd. Problema este ca si daca votezi pnl, tot psd culegi. Mai mult discernamant romanilor!

  4. Grindeanu care a copiat din clasa a V-a la teza la subiectele de trigonometrie pana la cartea scrisa de taică-său, e imaculat. Și simte sa arate asta mereu, comparându-se cu Fritza sau USR in general.

  5. Corect! E normal ca roman sa iti iei teapa. Asta ne invata PSD si PNL de 33 de ani incoace.

  6. Am citit doar titlul, dar văd cum politicul are „grijă”de cetățenii tării

  7. Pentru prost nu contează ca anularea unei linii de autobuz într un oraș, chiar mare, nu are nicio legătură cu anularea unei curse aeriene, la mii de km de casa! Chiar e prost infatuatul asta!

  8. Ia uite cum isi paseaza incompetentii astia RESPONSABILITATEA, iar statul roman va recupera ciuciu sute de milioane de lei!!
    Sebastian Burduja, unul dintre semnatarii împrumutului de 300 de milioane de lei către Blue Air.
    Ministrul Cercetării și Digitalizării, Sebastian Burduja, secretarul de stat în Ministerul Finanțelor la momentul aprobării împrumutului de 300 de milioane de lei către Compania Blue Air a declarat vineri, că decizia a fost oportună la acel moment, a avut aprobarea Comisiei Europene, dar că Ministerul Transporturilor ar fi trebuit să preia în 2021 Compania, având posibilitatea de a trece 75 % din acțiuni către Stat.
    Încă 2020 s-au pierdut multe rute și baze în favoarea unor competitori direcție. Ce a făcut statul pentru a-și proteja interesele ? A adoptat în 2020 o serie de măsuri fără precedent. A instituit ipotecă pe 75 % din acțiunile Blue Air conform evaluatorului independent. Apoi, Ministerul Transporturilor și al Finanțelor au reprezentanți cu drept de veto în Consiliul de Administrație Blue Air. Deci când Compania nu a reușit să atragă sume de la investitori ei puteau să ridice două degete și să spună Stat român ai dreptul să preiei această companie și să faci ce dorești cu ea, să o vinzi să o adaugi la Tarom care putea să-și facă serviciu low cost. Trebuie întrebat domnul fost ministru (n.r Cătălin Drulă) ce-a păzit, în mandat, de ce nu a preluat-o, de ce nu valorificat-o ? Banii erau pentru acoperirea necesarului de lichiditate din 2020, pandemia a continuat, deci era clar că Statul trebuia să decidă atunci” a transmis ministrul Burduja.

    Mai mult:
    „Compania Blue Air a primit în anul 2020 un Imprumut de la stat de ~ 300 milioane de lei, prin Eximbank, iar Banca de stat AVERTIZA încă de la acea vreme că există RISCUL ca Blue Air să NU poată rambursa împrumutul și să NU își poată plăti datoriile, deoarece societatea este DECAPITALIZATA, iar gradul de îndatorare al societății este extrem de ridicat, în timp ce unele aeronave erau deja gajate în favoarea ANAF și a unei companii private.”

    • Adica, Sebastian Burduja atunci Secretar de stat la Minsiterul de Finante, semnatar al imprumutului catre Blue Air(!!) intreaba acum „ce-a facut statul care avea 2 reprezentanti in CA al Blue Air”, din care UNUL era de la Minsiterul de Finante, deci de-al lui Burduja!
      Burduja, l-ati luat la socoteala pe Reprezentantul Minsiterului de Finante in boardul Blue Air?!
      Asa ne guverneaza acesti incompetenti de 32 de ani: haos, incompetenta, hotie si mai ales LIPSA de RESPONSABILITATE!
      NU raspunde nimeni, niciodata!!!!

  9. Statul roman are 2 Reprezentanti in Consiliul de Adminsitratie al Blue Air, care primesc 80.000 lei/an pentru a se asigura că Blue Air va fi capabilă să returneze datoria catre Stat, dar compania Blue Air a ajuns în incapacitate de plată.
    https://www.zf.ro/companii/statul-are-doi-membri-in-ca-al-blue-air-ce-rol-si-ce-raspundere-au-21156775

  10. grija statului fata de cetatzean e nemarginita ca si competentele „matematicianului” de a fi CEO la o companie privata

  11. E clar: se vede incompetenta dlui Fritz in falimentul celor de la BlueAir. Cum ar putea rezolva el, marele grindeanu, o problema de transport cu avioane daca, vreodata, se anuleaza autobuzul 33 din timisoara. E socanta analogia acestui…..

  12. 🙂 !!!

  13. „Dacă se anulează în Timişoara autobuzul 33, nu vine Fritz să pună autobuze la dispoziţie / Eu nu sunt contabilul şi CEO-ul de la Blue Air”

    T@mpitule, autobuzul 33 este al unei societăți aflate în subordinea DIRECTĂ a primăriei, deci a lui Fritz. Dacă societatea respectivă anulează o linie anume, este responsabilitatea directorului societății să rezolve problema, să ducă călătorii plătitori unde și-au cumpărat biletele. Dacă directorul nu se pricepe/îl doare la bască/se crede prea grindean, primarul Fritz are la îndemână soluția demiterii lui și aducerea altuia care vrea să facă treabă.
    Și aici ești tu, ordonantule 13, cu rolul de a a aduce pe unul care să repare situația, nu să-ți dai aere de minoritar comerciant de „fervech”, că nu ești tu „contabilul și sioul de la bluer”…

  14. Sa compari un autobuz cu o companie aeriana e ridicol. PNL PSD sunt niste ticalosi.

  15. orice rahat apare la gigel asta, da vina si pe usr

    bani nene, vezi ca ai ratat-o pe madam aia de la Campulung Muscel, zi ceva si de ea, a zgariat drumu national care trrece prin localitate cu batzul, gasesti tu ceva