G4Media.ro

Grav accident de circuație în județul Cluj: O fetiță de șase ani…

Sursa Foto: ISU Cluj

Grav accident de circuație în județul Cluj: O fetiță de șase ani si doi adulți au murit. Un băiețel de 10 ani a fost transportat la spital în stare gravă

O fetiţă de şase ani şi doi adulţi au murit, miercuri, în accidentul petrecut pe DN1/E60, iar un băiat de 10 ani a fost rănit şi transportat la spital.

„O autospecială, două echipaje SMURD, un echipaj SAJ şi un elicopter SMURD au fost alertate ca urmare a unui grav accident rutier produs pe DN1/E60 între localităţile Huedin şi Brăişor. Pompierii au găsit la faţa locului două persoane adulte încarcerate, care prezentau traumatisme incompatibile cu viaţa. În afara autoturismului erau doi copii, dintre care o fetiţă de 6 ani prezenta traumatisme incompatibile cu viaţa, fără posibilitatea de aplicare a manevrelor de resuscitare. Un băiat de 10 ani, stabil hemodinamic, a fost consultat la faţa locului şi a fost transportat la spital de către un echipaj SAJ”, informează ISU Cluj.

Autoturismul care se deplasa în direcţia Cluj-Napoca ar fi intrat în coliziune cu un camion care circula pe sensul opus. În urma impactului a rezultat decesul celor trei persoane, a transmis  IPJ Cluj.

Potrivit sursei citate, traficul în zonă e fost blocat în jurul orei 18,50.

Sursa foto: ISU Cluj

Sursa foto: ISU Cluj

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. revenind la zilele noastre , imi place forma speciala a gambelor , asta spune multe despre o fata 🙂

    🙂

    • @ion Ești un tâmpit.

    • @alazor

      Dar si mai tampiti sunt administratorii acestei foi care permit asemenea comentarii.
      Hai, stergeti repede comentariul, deontologii peulii!

    • @Cosmin – multe comentarii penibile raman bine-merci si oricum domnii administratori sunt la somn la ora asta. Pentru moment decența si sanatatea mintala a comentatorilor raman singurele filtre de pe site. Sarmanul ion spera să iște o tornada de comentarii, comportament specific troll-ilor cu mari carențe in educatie si viața sexuală.

  2. Dincolo de starea precară a infrastructurii cea mai mare parte din vină o au șoferii. Codul rutier specifică că cei aflați în trafic trebuie să se adapteze condițiilor carosabilului. Șmecheria și teribilismul curmă viața și celor nevinovati aici e marea tristețe, mai ales copii.

    • Care de muuult ani i coace NU mai face acțiune PROACTIVE de prevenție, prin patrulare și tras pe dreapta pe cei ce nu respecta regulile. Doar se plimbă agale… Din ani în Paște. Nu tu filmare video, cu mașini NEinscriltionate ale Politiei, ce patrulează pe toate drumurile județene. precum in Vest. Singurele acțiuni eficiente

    • pe autostrazi nu e stare precara si e plin de accidente. tampiti pe contrasens, tampiti care cred ca si-au luat sosea si restul nu mai au voie sa foloseasca banda 2, tampiti care merg prea incet ca deh., ei sunt la consum etc etc. cand nu te asiguri la depasire nu vad ce relevanta are starea drumului. nu de aia ai facut accident.

  3. La prima vedere, din poza din articol, TIR-ul era in depasire peste linia continua. Urat.

    • @Vlad,
      Este bine sa nu te grabesti cu concluziile. Sa argumentez.
      In comunicatul politiei se spune ca autoturismul a intrat in tirul care circula pe contrasens. Daca te uiti la pozele de la locul accidentului ( pe alte siteuri) ai sa vezi urmele de franare, care indica faptul ca tirul era pe sensul corect cand a inceput franarea. La fel vei observa ca este o panta, tirul venind de sus, ceea ce poate sugera ca turismul a intrat in depasire in panta si nu a vazut tirul decat prea tarziu.
      Insa, oricine ar fi de vina, trauma este pentru cei ramasi in viata!

    • Inainte de Huedin sunt multe linii drepte, de viteza mare, dar cateva curbe foarte urate, cu trecere peste pod. Tir-ul de Slovacia nu stia prea bine zona, poate si masina a fost mai pe mijloc si s-au acrosat.
      Politia are o mare parte de vina ca nu mai face preventie, doar panda la radar.
      Drumurile sunt un dezastru, trafic mare. Iar cu caldura asta care loveste soferii in cap si ii face mai agresivi…
      Daca mergi respectand toate limitarile de viteza si regulile de circulatie, faci o medie de 50km/h. Iar daca faci vreo 900 km intr-o zi, iti dai seama ca la un moment dat ti se apleaca si faci prostii.

    • @Zic si eu – Da, e posibil sa ai dreptate, de asta am spus la prima vedere, nu era o concluzie. Cert este ca la un moment dat TIR-ul a intrat pe contrasens. Poate ca sa ii evite. Poate pentru ca erau ambii in depasire. Poate soferul din autoturism a adormit, cum scrie pe alte site-uri. Poate TIR-ul a pierdut controlul directiei in timp ce frana pentru a evita autoturismul. Sunt multe posibilitati.

      Si cu urmele de franare, e complicat. Nu este sigur ca toate sunt de la accident, de exemplu e posibil ca simultan sa fi franat in timpul accidentului si alte autovehicule care n-au fost implicate direct. In plus tirul e format din cap tractor si remorca. Asadar poate genera urme de franare intr-o directie cu capul tractor, si in directia opusa cu remorca, mai ales daca schimba radical directia de mers in timpul franarii.

      Daca Politia era deja sigura ce s-a intamplat, ar fi spus clar. Oricum, comentariul tau e foarte confuz. Chiar tu spui „tirul care circula pe contrasens”, pe urma spui ca urmele de franare au inceput pe sensul lui. Si cum TIR-ul venea de sus, autoturismul nu a intrat in depasire in panta cum spui, daca a intrat in depasire, ci in rampa, pentru ca urca. Nu puteau merge „in panta” atat autoturismul cat si TIR-ul. Stiu ca in limbaj colocvial se foloseste „in panta” si la urcare, dar termenul corect este „in rampa”.

  4. Astept sa apara pe aici unii care sa ne povesteasca cum ca „drumarii” sut vinovati sau „autoritatile”.
    Evident … niciodata nu este vinovat prostanul de la volan. Si inca ceva … sa nu cumva sa spui ca vinovat este mortul.

  5. Singurul martor ocular ce poate spune obiectiv ce s-a intamplat este barza…