Home » Articole » FOTO Linia de tren Bucureşti – Giurgiu: Podul peste Argeş de la Grădiştea, prăbuşit încă din 2005, a fost demolat / „S-a încheiat era neputinţei”

FOTO Linia de tren Bucureşti – Giurgiu: Podul peste Argeş de la Grădiştea, prăbuşit încă din 2005, a fost demolat / „S-a încheiat era neputinţei”

FOTO Linia de tren Bucureşti – Giurgiu: Podul peste Argeş de la Grădiştea, prăbuşit încă din 2005, a fost demolat / „S-a încheiat era neputinţei”
Sursa Foto : România Feroviară
Ascultă articolul

Podul peste Argeş de la Grădiştea, pe linia de tren Bucureşti- Giurgiu (nefuncţională din 2005), a fost complet demolat, iar constructorul PORR din Austria poate începe lucrările pentru viaductul nou cu o lungime de peste 1 kilometru. Pe linia Bucureşti – Giurgiu, inaugurată în 1869 (prima linie de tren din România acelor vremuri), nu se mai circulă din august 2005 atunci când, în urma unor inundaţii, podul s-a prăbuşit.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

S-a încheiat era neputinţei, începe era normalităţii”, scrie publicaţia România Feroviară, care a publicat cele mai noi imagini de pe şantier: „După cum era de așteptat, datorită ritmului de lucru foarte bun, PORR Construct a dat jos și ultimul tablier metalic rămas moștenire de la fostul regim pe când se construia repede și prost. Ritmul de lucru și mobilizarea de pe șantier nu pot decât să ne încânte, chiar se vede evoluția de la o zi la alta, ce să mai vorbim de la o săptămâna la cealaltă ! Odată cu ultimul tablier metalic dat jos sperăm că era neputinței, indolenței și a indiferenței va lua sfârșit și va începe epoca normalității secolului în care trăim. Dacă podul de la Grădiștea nu mai există iar imaginea dezolantă pe care o vedeam în drumețiile noastre pe acolo în ultimii 8 ani a dispărut și ea, așa face și calea ferată sau rămășițele de cale ferată rămase între Grădiștea și Vidra. Aproape jumătate din cei 7 Km de cale ferată dintre Grădiștea și Vidra a fost scoasă iar terenul pregătit pentru noul rambleu al noii căi ferate București Progresu – Giurgiu.”

Cea mai dificilă lucrare de artă va fi noul pod peste Argeş, lungime totală de 1.131 metri, cu o deschidere centrală de 145 de metri, a doua după cea a Podului de la Cernavodă.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • jean valjean

    vai de capul tarii in care si un pod de 1km trebuie construit de „firme straine”, adica tot de firme romanesti de facto ca subcontractori, austriecii luand dublu comision, si de la stat de unde au preluat lucrarea zambind frumos si profesional si de la firmele subcontractoare sa le dea lucrarea!

    • din pacate vorbesti sa te gasesti in treaba.
      numele firmai din austria, este garantia calitatii.
      banii multi, tot in romania raman, deci taxele si impozitele se vor incasa aici.
      vai de sufletul tau de limitat si obtuz!
      ceea ce au stiut romanii sa faca, neau aratat in ultimii 31 de ani, prin penele si pesede…care au jefuit tzara asta!

    • Este mai usor sa primesti paraindaratul de la straini, au protectie ,ambasadorii ii iau cu nuielusa si pe ministrii si pe procurori in caz de zbarci. Lucrarea va fi subcontractata tot unor firme romanesti.Podui era facut din 2013 dc umflatul ala de ambasador al Olandei nu bloca proiectul ministerului transporturilor.

    • Janes romanes dai in gropi si te doare capul.In afara de faptul ca este o firma austriaca, ce mai stii tu despre Porr? Ai vazut tu vreo lucrare facuta de ei, te pricepi tu sa evaluezi cum lucreaza oamenii astia? Esti doar un postac care scrii la norma.

    • Puține firme românești respecta clauzele inițiale, pe scurt nu sunt serioase. Apoi, eu știu că o firma câștigă o asemenea lucrare în urma unei licitații. Daca ai fi muncitor român priceput și cinstit ai lucra la un patron străin serios sau la unul român neserios?

    • Aveți perfecta dreptate

  • Vasileceferistu

    Doamne ajută,giurgiuvenilor

  • Radulescu Marcel

    S-a incheiat era neputintei că au reusit să demoleze o construcție deteriorata?!!!!!
    Doamne ferește-mă de ticăloși!

  • „era neputintei” in care le-au trebuit 16 ani sa se apuce sa refaca vechiul pod…clar s-a incheiat =)))))))

  • Am o singura precizare: Acest pod nu s-au prăbușit din cauza unor inundații. Acest pod a fost „prăbușit” din cauza mafiei locale. Au dragat după pietriș in albia Argeșului ani de zile înainte de prăbușirea podului. Acest lucru l-au premeditat mafioții cu linii de microbuz, bine cunoscuți de multa lume. Vreți o tara că afară? Luati-va tara înapoi!

  • Prima linie de cale ferată din România, destinată călătorilor zace de peste 16 ani in paragină! Și asta pentru că nu se dorește cu adevărat refacerea acestui pod de la Grădiștea! Firmele de microbuz Giurgiu – București (și retur) au interesul să zacă in paragină aceasta cale ferată mult și bine. Pentru numai 62 km distanță între Giurgiu și București plătim 20 lei biletul pe un singur sens. Este strigător la cer!!! Cu trenul pe această rută nu ar duce biletul mai mult de 9 lei. Firmele de transport cu microbuze profită din plin de această situație, și cred cu tărie că s-au cotizat sume importante pentru ca refacerea podului de la Grădiștea sa rămână așa, fără a se reface! Asta este România oameni buni….16 ani de dezinteres total, in defavoarea noastră a tuturor!

  • Mie mi-a placut prezentarea proiectului. Înainte se construia repede și prost… Dar a rezistat doar 136 de ani cu contribuția mafioților din câte a-ți comentat.. Întrebarea mea este: o sa reziste noul pod măcar 70 de ani? Acum se face proiectul perfect… Dar doar pe hartie

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole