Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Au trecut deja 10 luni de la momentul în care constructorul Trameco (Selina) ar fi trebuit să intre în şantier pe lotul Chiribiş – Biharia, tronson de 28 km început de Bechtel în urmă cu 15 ani.
Reluarea lucrărilor cu noul antreprenor pare o misiune imposibilă la CNAIR după ce constructorul a cerut suplimentarea contractului cu 48%, contract semnat în iunie 2020 pentru 326 milioane lei, 72% din estimarea oficială a Companiei de Drumuri.
Iată, criteriul preţului cel mai mic, adică o subevaluare majoră, se dovedeşte, în final, păguboasă pentru derularea proiectului, arată Asociaţia Pro Infrastructură, care propune două variante pentru ieşirea din blocaj: constructorul să vină cu un proiect tehnic conform contractului, renunţând la pretenţiile financiare, fie o nouă reziliere ceea ce implică emiterea certificatului negativ, adică firma nu mai poate participa la licitaţii pentru o perioadă de 3 ani.
Citește integral pe economedia.ro
Eficiență, numele tau e……drulă!
Super Strula.
Asa e la noi in tara datorita faptului ca mergem pe principiul s lucram cit mai slab si prost calitativ si nu raspunde nimeni cnair nare interes doarme in papuci e normal