G4Media.ro

Flash-mob Greenpeace în fața Primăriei București pentru mai multe piste de biciclete

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. Astia care propun piste de bicicleta fara numar in Bucuresti, nu-i cunosc cu adevarat pe bucuresteni. Mai luam niste benzi de circulatie ca sa facem piste pentru o mana de biciclisti. Bucurestenii sunt comozi si n-o sa se duca cu bicicleta la job sau la cumparaturi. Da, se mai duc in week-end sa mai faca miscare, dar in nici un caz n-o sa inlocuiasca masina personala.

    • Cum vrei să înlocuiască mașina personală cu bicicleta dacă multora le e frică să pedaleze in trafic? Dacă oferi o metodă mai sigură, mulți vor alege în mod sigur bicicleta. S-a întâmplat asta în toate orașele care acum sunt pline de piste și de bicicliști, nu s-ar reinventa la noi roata… Fii sigur că vor fi destui bicicliști care să folosească bicicleta ca mijloc de transport, și nu doar de agrement (deja sunt, dar nu vrei să-i vezi).

  2. Greenpiss romania, un oengheu obscur plin de piaristi, absolventi filosofie, istorie si alte stiinte exacte, oengheu bun doar pentru sifonuri.

  3. Firea da cu pensula pe strada si pe trotuar si zice ca a facut piste de biciclisti.
    In parcuri trebuie sa fii atent cu nebunii care nu inteleg ca aleea e comuna si merg cu viteza mare.
    Trotinetele le-au interzis pe trotuar, desi biciclistii au voie si chiar merg cu orice viteza.
    Dar nici nu poti sa mergi cu trotineta, care prin legea UE sunt limitate al 24-25km/h, printre masini si nici printre biciclisti. Viteza medie la biciclisti in Olanda e 27Kh/h !!

  4. o stire neimportanta despre 14 oameni fara ocupatie.

  5. Macar bucureștenii au trotoare, chiar mai au? In Brașov, oraș turistic chipurile, trotoarele au devenit parcări. Pistele de bicicleta sunt o glumă proasta. Nu as da vina doar pe autorități. Când pentru un apartament sunt necesare peste 2-3 locuri de parcare (soțul, nevasta, plodul toti cu mașina) e lesne de înțeles unde au dispărut trotoarele.

    • „Trotuare.” Brasovul nu e singurul oras in care trotuarele sunt confiscate de masini. De fapt, asta se intampla in mai toate orasele. Avem o lege care spune clar ca masinile trebui sa lase macar un metru pentru trotuat daca parcheaza pe acesta. N-o respecta nimeni si politistii se fac ca ploua. Msini sunt multe in Romania si asta din 2 motive principale. Primul motiv e faptul ca multi inca mai au sechele de pe vremea comunismului cand mai nimeni nu avea masina personala si incearca sa recupereze. Al doilea motiv e ca oricine isi permite o bomba la mana a treia, a patra adusa din afara. Peste tot vezi tartani care nu au dupa ce bea apa, dar care conduc bombe euro 2, euro 3 pe care au dat 500-1000 de euro.

    • Nu opreste nimeni primaria sa faca parcari. Ei nu fac si opresc si privatii care vor sa faca parcari. Singura capitala din UE fara parcari construite. De pe vremea lu’ Udrea se fura bani cu dungi pe asfalt. Zero munca, 100% profit.

  6. Sa stie si cei 15 de la Greenpis ca poluarea este, in principal, de la fermele de animale (emisia de metan) si apoi de la masini (emisie de CO2). Adica au gresit locul unde trebuie protestat.

  7. Si unde vor astia piste ptr biciclete?
    Sa defiintam trotuarele si sa silim pietinii sa mearga pe carosabil? Pai nu ar fi mai bine ca biciclistii sa se intoarca pe carosabil? Ca in definitv si bicileta este vechicol!

    Sau .. da juma din carosabil il facem piste ptr bicilcisti.
    Duopa 3 luni numaram cati biciclisti mai sunt prin oras …. (caci ce credti ca le-ar face aia care s-ar treezi ca nu mai pot circula cu masina prin oras? )

  8. Ma si interesa parerea salariatilor lui tata Gica S o r o s.