Home » Economie » EXCLUSIV Primul furnizor care vrea să renunțe la clienți, pentru că nu și-ar permite achiziția de energie. Tinmar Energy vrea să oprească furnizarea energiei electrice către consumatorii care primesc preț plafonat / Surse ANRE: Furnizorul nu poate să denunțe contractele dacă nu au ajuns la termen. Dacă denunță unilateral, trimitem control

EXCLUSIV Primul furnizor care vrea să renunțe la clienți, pentru că nu și-ar permite achiziția de energie. Tinmar Energy vrea să oprească furnizarea energiei electrice către consumatorii care primesc preț plafonat / Surse ANRE: Furnizorul nu poate să denunțe contractele dacă nu au ajuns la termen. Dacă denunță unilateral, trimitem control

09 sept. 2022
EXCLUSIV Primul furnizor care vrea să renunțe la clienți, pentru că nu și-ar permite achiziția de energie. Tinmar Energy vrea să oprească furnizarea energiei electrice către consumatorii care primesc preț plafonat / Surse ANRE: Furnizorul nu poate să denunțe contractele dacă nu au ajuns la termen. Dacă denunță unilateral, trimitem control
Sursa foto: Parlamentul European
Ascultă articolul

Furnizorul Tinmar Energy, controlat de omul de afaceri Augustin Oancea, și-a anunțat clienții care primesc energie electrică la un preț plafonat că nu le va mai furniza energie, începând cu data de 16 septembrie, deoarece spune că nu are resursele necesare pentru a susține achizițiile necesare de energie. Este primul furnizor care anunță că renunță la clienți, după ce Guvernul a aprobat modificări la schema de sprijin pentru facturi și a anunțat că va deconta furnizorilor un preț de maxim 1.300 lei/MWh, în condițiile în care chiar autoritățile spun că prețul real al energiei este de peste 3.000 lei/MWh. Tinmar le cere clienților să solicite preluarea de către un furnizor de ultimă instanță.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

UPDATE 16.12 Surse din ANRE transmis pentu Economedia că furnizorul nu poate să denunțe unilateral contractele dacă ele nu au ajuns la termen. „Dacă denunță unilateral, trimitem control”, spun acestea.

„Furnizorul nu poate denunța contractaele. Le poate închide amiabil, dar furnizorul nu are drept să denunțe contractele cu clienții, este ilegal dacă nu au ajuns la termenul din contract. Singurii care pot denunța și schimba furnizorul sunt clienții. Există însă niște termeni contractuali și furnizorul poate discuta cu clientul în ce condiții să renunțe la contract, poate să le închidă conform prevederilor contractuale parte în parte. Însă în cazul în care au denunțat unilateral contractele, o să trimitem un control. Cert este însă că consumatorii casnici nu rămân nicio secundă fără energie, sunt preluați de furnizorul de ultimă instanță”, au declarat sursele din ANRE pentru Economedia.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole