Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Cartea preferată a celui mic, un decor de festival de care încă îți amintești, cana aceea cool care dă bine pe instagram, reclama desenată care ți-a atras atenția, tricoul cu imprimeu unicat scos la licitație pentru o cauză socială, jocul de societate pe care îl scoateți la reuniunile de sărbătoare ori pe care l-a adus adolescentul din familie (căci acum sunt din nou trendy), desenele animate ale copilăriei care încă te înduioșează, felicitarea aceea atât de reușită încât tot ce mai ai tu de făcut este să îți pui numele acolo sau pur și simplu pachetul inspirat în care ți-ai învelit cadoul făcându-i pe toți să simtă că poate povestea aceea cu fabrica de elfi a Moșului ar putea exista în realitate. În spatele oricăruia dintre lucrurile acestea stă cineva care a pus acolo răbdare și talent și se prea poate ca acel cineva să fie un ilustrator.
Cum e să fii freelancer în România și să trăiești din arta ta, în plină criză și într-o țară în care oricum cultura nu a fost vreodată o prioritate? Cine are nevoie de ilustrații, ce afaceri susțin activitatea desenatorilor, cum se pot finanța proiectele artiștilor?
Clujeanca Maria Surducan, una dintre cele mai cunoscute ilustratoare din România, a vorbit cu reporterul Economedia despre afacerea din spatele talentului.
Citește integral pe economedia.ro