G4Media.ro

E.l.f. Beauty cumpără brandul Rhode al lui Hailey Bieber pentru 1 miliard…

Sursa foto: Instagram.com / haileybieber

E.l.f. Beauty cumpără brandul Rhode al lui Hailey Bieber pentru 1 miliard de dolari

Brandul de frumusețe E.l.f. Beauty a anunțat achiziția Rhode, compania fondată de Hailey Bieber, într-o tranzacție evaluată la 1 miliard de dolari. Bieber a declarat pentru WWD că a ales E.l.f. datorită sprijinului oferit fondatorilor și compatibilității de viziune. Tranzacția vine la doar o lună după ce Rhode a angajat băncile JP Morgan și Moelis pentru a explora opțiuni de vânzare.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

Acordul constă în 800 de milioane de dolari în numerar și acțiuni la momentul încheierii tranzacției și un posibil bonus suplimentar de 200 milioane de dolari pe baza performanței Rhode în următorii trei ani. Pentru finanțare, E.l.f. a obținut 600 milioane dolari prin împrumuturi. Deși compania a fost una dintre cele mai performante pe bursa din New York, în prezent se confruntă cu dificultăți legate de tarifele vamale, având 75% din producție în China.

Rhode a fost lansat în 2022 și a atins 212 milioane dolari vânzări nete în anul încheiat la 31 martie 2024. Cu un portofoliu redus de produse, popularitatea brandului a crescut datorită strategiei de marketing orientate spre social media și colaborării cu Sephora, care va debuta în SUA și Canada în toamna acestui an, urmată de lansarea în Marea Britanie.

Hailey Bieber va continua să conducă Rhode în calitate de director creativ și responsabil de inovație, supervizând designul, dezvoltarea produselor și strategia de marketing. De asemenea, va fi consilier strategic în cadrul grupului E.l.f. și va lucra alături de cofondatorii Michael și Lauren Ratner și de CEO-ul Nick Vlahos, din biroul din Los Angeles.

Această achiziție vine după ce, în 2023, E.l.f. a cumpărat brandul de skincare Naturium pentru 333 milioane dolari, dublându-și cota pe piața de îngrijire a pielii. Strategia companiei a fost să achiziționeze branduri cu echipe solide și creștere rapidă pentru a accelera expansiunea și a concura în segmente premium.

În trimestrul patru, E.l.f. a raportat vânzări nete de 332,6 milioane dolari, peste estimările Wall Street, și un profit net ajustat de 45,2 milioane dolari. Cu toate acestea, din cauza incertitudinilor legate de tarifele vamale, compania nu oferă momentan o previziune financiară pentru 2026. Rhode, produs în principal în Italia și Coreea de Sud, oferă E.l.f. o mai bună diversificare a lanțului de aprovizionare.

Tarang Amin, CEO-ul E.l.f., a subliniat că, deși tranzacția este cea mai mare din istoria companiei, accentul principal rămâne pe creșterea organică a portofoliului de branduri. În fața creșterii costurilor, E.l.f. a majorat recent prețurile cu 1 dolar, comunicând transparent comunității că este o mică parte din impactul real al tarifelor. Reacția a fost în proporție de 99% pozitivă, semn al loialității față de brand.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.