Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Compania de Drumuri a desemnat constructorii pentru toate cele trei loturi ale Autostrăzii Ploiești-Buzău, prima secțiunea Autostrăzii Moldova Ploiești-Pașcani, cel mai mare contract de autostradă din Europa finanțat prin PNRR, anunță Asociația Pro Infrastructură. Toate cele trei asocieri care au câștigat contractele de execuție sunt conduse de firme din România :
Lotul 1, Ploiești (Dumbrava)-Mizil, revine celor de la Bog’Art-Tancrad-Cosedil (România-Italia)
Lotul 2, Mizil-Pietroasele, celor de la Coni-Trace (România-Bulgaria)
Citește integral pe economedia.ro
Au „câștigat” la șes și în două județe pline de hoți.
Bine ca firmele lui UMB nu pot câștiga și ele niste tronsoane. Umb este o firma românească cu angajații de aici , tot aici plătește taxe și impozite nu ca Bechtel firma care neau umflat lovelele au plecat fără sa ne construiască nik.
Cele românești sunt firme cu 2 angajati, de apartament ca nu am auzit de ele? Sunt în asociație cu firme străine totusi, alea dețin utilaje?
Taticu, sunt firme mari, firmele straine sunt luate numai pentru garantii, au utilaje, au statii de asfalt, au mii de angajati, daca aduni asocierea…firmele straine, gen strabag, porr, astaldi, fcc, aktor, vinci când câștiga licitații, tot cu firmele astea lucrează …..ce e îmbucurător, e ca firme specializate pe lucrări de mall-ur, birouri, ma refer la bog’art, au intrat și pe drumuri…e mai tare ca UMB, cel puțin financiar…inclusiv firma ERBAȘU a intrat pe drumuri…pentru comentatorii politici, mai copii, toate firmele lucrează cu subantreprenori, când lucrezi în alt judet, colaboreze cu firme locale…chiar si turcii care lucrează la A0, tot cu subantreprenori și muncitori români lucrează,chiar dacă au adus unele utilaje din Turcia, inclusiv ceva staff
Niste firme mici care liciteaza ieftin si blocheaza lucrarile. Nu poti sa treci de la lucrari de asfaltare, instalatii de gaze sau constructii la proiecte de sute de milioane de euro in timp util.
in loc sa faca autostrada prin rezervatii naturale gen cheile bicazului, care sa scurteze drumul snobilor de la Iasi la Ungaria de la 15 la 14 ore….
Lotul 1, Ploiești (Dumbrava)-Mizil, revine celor de la Bog’Art-Tancrad-Cosedil (România-Italia)
Lotul 2, Mizil-Pietroasele, celor de la Coni-Trace (România-Bulgaria)
Sint pomenite localitati fata de care autostrada va trece la mare distanta . Sau poate vrea cineva sa faca publicitate mizilului …. noul barbulesti …. localitatea in care au ramas numai pensionari ….
Autostrada pleaca din zona Dumbrava trece campul spre Parepa trece peste drumul Parepa – Colceag , trece la sud de Baba – Ana si la sud de Ciresanu apoi pe linga Gageni spre Stilpu .
Tronsonul Buzau-Bacau sigur il va lua Umbrarescu pt ca are organizarea la Adjud in Vrancea si e cel mai bum constructor din Romania,nu inteleg cum de statul asta putred le acorda licitatii la tot felu de firme fantoma care nici macar nu au utilajele lor,au utilaje inchiriate si daca prin absurd UMB nu va lua niciun lot din aceasta autostrada este clar sortita esecului inca de la inceput,tipic romanesc…
Când încep lucrile efectiv ?
Marcu, Umbr nici nu a licitat la tronsoane astea si cred ca are destule proiecte in derulare, mai ales 3 tronsoane din DEX Craiova Pitesti, apoi DEX Braila si mai sunt…. Sunt pro UMB pt ca isi face treaba bine si repede.. Poate va mai prinde ceva pana la Suceava din A7, eu sper cat mai multe Tronsoane, dar sa fie si solvabil..